Kelime oyunları veya daha genel adıyla bulmacalar, her yaş kategorisinden oyuncuya hitap eden oyunlardır. Zamanında kağıt üzerinde oynanan bu oyunlar, neredeyse ilk günden bu yana akıllı telefonlarda da boy gösteriyor.
Mobil cihazlar için hazırlanan oyunlar çok geniş bir yelpazeyi kapsıyor. Akıllara gelebilecek tüm oyun türleri, hem konsol hem de kutu oyunları, özel versiyonlarıyla mobil platformlarda boy gösteriyor. Bu kalabalık topluluğun
Artık fazlasıyla genişlemiş olan mobil oyun ekosisteminde farklı yaş gruplarına hitap eden çok sayıda oyun bulunuyor. "Başarılı" olarak nitelenen oyunlar ise söz konusu yaş gruplarının hepsini kucaklayarak hedefe ulaşıyor. Artık
Mobil oyunların hazırlanması sırasında eskilerin popüler oyunlarından ilham alınması sıklıkla karşılaşılan bir durum. Bir zamanlar pek çok kişinin heyecanla oynadığı oyunlar, artık mobil cihazlarda birebir uyarlamaları veya farklılaştırılmış versiyonlarıyla boy
Minyonları "Çılgın Hırsız" serisinin dünyaya en önemli hediyesi olarak tanımlamak yanlış olmayacaktır. Bu sevimli yaratıklara gösterilen ilgi o kadar büyüdü ki, sonunda Minyonlar kendilerine özel sinema filmlerine, mobil oyunlara kavuştular.
Yoğun ilgiyle karşılaşan mobil oyunları başarıya götüren formüllerin farklı formatlarla başka oyunlara da uygulanması artık sıklıkla rastlanan bir durum. Çizgi filmleri ve eski tarz oyunları hatırlatan tasarım unsurları ve sonsuz
Otomobil yarışı oyunlarından konuşulurken pek çok kişinin aklına gelen ilk isimlerden birisi "Need for Speed" serisidir. PC'den başlayan yolculuğunu önce oyun konsollarına daha sonrasında ise mobil cihazlara taşıyan Need for
Bugünün yetişkinlerinin en popüler çocukluk kahramanlarından birisi de hiç kuşkusuz Hugo'ydu. Tolga Garipoğlu'nun sunumuyla hayatımıza giren sevimli troll, Türkiye'nin en popüler interaktif yarışma programlarından birinin sanal yıldızı olmasına rağmen fazlasıyla
"Suikast" ve "suikastçi" kelimelerinin kulağa pek hoş gelmediği kesin. Suikastler "karanlık eylemler", suikastçiler ise "karanlık eylemlerin infazcısı" olarak tanımlanabilir. Ancak bu kadar karanlığın mobil oyunlarda pek tercih edilmediği bir gerçek.
Mobil oyunların hitap ettiği kitle oldukça geniş. Akıllı cihazlar 7'den 77'ye geniş bir yaş yelpazesinde kullanıldığı için, bazı oyunlar hem küçüklere hem de büyüklere hitap edebiliyor. Bu kucaklamayı gerçekleştirebilen oyunların