Google'ın 1 Temmuz itibarıyla Reader'ı kapatacağını açıkladığı günden beri RSS okuyucu pazarında adeta bir ''altına hücum'' yaşanıyor. Google Reader'dan boşalan tahta oturmaya çok sayıda RSS okuyucu servisi aday olurken, RSS'i
Tayvanlı üreticisi Foxconn'un adı Apple'ın ürünleriyle birlikte anılır hâle gelmişti. Ancak gelecekte bu durumun değiştiğini görebiliriz. The Wall Street Journal tarafından yayınlanan habere göre Apple üretimini Foxconn ve ona göre
Foxconn Apple'a olan bağımlılığını azaltmak için farklı arayışlara girmiş gibi görünüyor. Mozilla ile yeni bir Firefox OS cihazı tanıtmaya hazırlanan şirketin kendi markasını taşıyan ve Apple ürünleriyle uyumlu olan ürünler
Apple'ın ''iWatch'' olarak adlandırılan bir akıllı saat üzerine çalıştığı dedikodularının arkası hiç kesilmiyor. Şirketin yayınladığı son reklam da gözlerini söz konusu kol saatinden gelecek bir işarete odaklayanlarda heyecan yarattı. iPhone'un
Apple'ın bu yıl piyasaya süreceği yeni ürünlerinin arasında mevcut modele kıyasla daha ucuz bir iPhone'un da olacağı uzun süredir konuşuluyor. Gelen son haberlere göre, şirket farklı renk seçeneklerini kullanacağı bu
Eskiden başucumuzda çalar saatler vardı, arkasındaki kol çevrilerek kurulur, sabah olduğunda da en rahatsız edici sesiyle uyandırırdı. Sonraları FM radyolu dijital saatler gördük. Bunlar sayesinde sabahları alarm sesi yerine müzikle
Mesajlaşma ve haberleşme uygulamaları pazarındaki rekabet gün geçtikçe artıyor. Mobil teknolojilerdeki ilerlemenin nimetleri sayesinde büyüyen ve şekillenen bu pazar teknoloji dünyasının farklı ölçeklerdeki şirketlerinin ilgisini üzerinde toplamaya devam ediyor. Pazara
Sinematografik açından değeri tartışılır olsa da, Hızlı ve Öfkeli serisinin popüler kültüre, hatta otomobil kültürüne önemli katkıları olduğu kesin. İlk filmi 2001 yılında seyirciyle buluşan serinin altıncı filmi önümüzdeki cuma
ABD Savunma Bakanlığı Pentagon, iOS 6 işletim sistemli Apple cihazlarının Amerikan ordusunun ağlarında kullanımına onay verdi. Bu onayla birlikte iPhone ve iPad'lerin bir Pentagon standardı haline gelmesinin önü açılmış oldu.
Intel'in CEO'luk görevini dün itibariyle bırakan Paul Otellini ile ilgili olarak The Atlantic uzun bir profil yazısı yayınladı. Makalede Otellini'nin dümeninde olduğu Intel'in geliştiği yönündeki düşünce genel olarak dile getirilirken










