Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 Plus hakkındaki haberler son zamanlarda artmış durumda. Daha önce çıkan haberlerde işlemcinin duyurusu için mayıs ayı işaret edilse de, kısa süre önce tanıtımın 2022’nin ikinci ayına kaldığı öne sürülmüştü. Şimdi de ünlü duyumcu Digital Chat Station, Qualcomm’un duyuruyu 20 Mayıs’ta gerçekleştireceğini iddia ediyor. Kısacası yeniden orijinal tarihe dönülmüşe benziyor.
Qualcomm’un aynı etkinlikte Snapdragon 7 Gen 1’in de duyurusunu yapması bekleniyor. Eğer bu iddialar doğru çıkarsa, kısa süre içinde Qualcomm’la birlikte çalışan akıllı telefon üreticilerinin de yeni ürün duyurularını yapması sürpriz olmayacaktır.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Qualcomm Snapdragon Reality Elite ile akıllı gözlüklere güç veriyor

VSCO fotoğrafçılar için tüm araçlarını tek abonelikte bir araya getirdi

Galaxy Watch 9’un tasarımı sızdı, Watch Ultra 2 için yeni detaylar geldi

OpenAI açık kaynak yazılımlardaki güvenlik açıklarını bulmak için yeni program başlattı

Google, A24’e 75 milyon dolar yatırdı ve yapay zekâ için kolları sıvadı
Şirketin Snapdragon 8 Gen 1 Plus’ın üretimi için TSMC ile çalıştığı söyleniyor. Snapdragon 8 Gen 1’in üretimini ise Samsung yaptı.
Snapragon 8 Gen 1 ile Plus versiyonu arasındaki temel farkın GPU olması bekleniyor. Yeni çipin daha yüksek bir grafik işlemci performansına sahip olacağı söyleniyor. Ana işlemci biriminde ise bir değişikliğin söz konusu olmayacağı belirtiliyor. Snapdragon 8 Gen 1’de bir adet 3 GHz Cortex-X2, üç adet Cortex-A710 ve dört adet Cortex-A510 çekirdek bulunuyor. SD 8 Gen 1 Plus’ın kullanıldığı ilk cihazlardan birisinin Motorola Edge X30 (30 Ultra) olacağı söyleniyor.
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


