Qualcomm’un Snapdragon 8 Gen 1 Plus işlemcisini taşıyan ilk telefonların haziran veya temmuz ayında çıkması bekleniyor. Bu unvanı alacak ilk cihaz ise Motorola Moto Edge 30 Ultra olabilir.
Snapdragon 8 Gen 1 Plus için resmi açıklamanın mayıs ayında yapılması bekleniyor. Bu işlemcinin yine 4 nm mimarisiyle üretileceği, ancak üretimi Samsung’un yerine TSMC’nin gerçekleştireceği söyleniyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Samsung’un Spider-Man paylaşımı Galaxy Z Fold 8 Ultra’yı ortaya çıkarmış olabilir

Galaxy S27 Pro’nun Ultra modelden alacağı özellik sızdırıldı

Honor’dan 10.000 nit ekranlı ilk akıllı telefon geliyor

Redmi K90 Ultra için geri sayım başladı, ilk detaylar ortaya çıktı

Nothing Phone (4b) tanıtım tarihi açıklandı, yeni çizim önemli ipuçları veriyor
MyDrivers sitesinin haberine göre, bu işlemcinin kullanılacağı ilk cihaz Edge 30 Ultra olacak. Çin dışında Moto X30 Pro adıyla satılacağı söylenen telefonun Snapdragon 8 Gen 1 Plus sayesinde daha az güç tüketeceği ve daha az ısınacağı belirtiliyor.
İddiaya göre, Edge 30 Ultra’da 6.67 inç büyüklüğünde 144 Hz Full HD+ ekran kullanıcıları bekliyor. 200 megapiksel ana arka kamera ise telefonun en dikkat çekici özelliği olacak gibi görünüyor. 50 megapiksel ikinci kamera ve 12 megapiksel kameranın modülü tamamlaması bekleniyor. Ön kameranın ise 60 megapiksel olacağı söyleniyor.
Moto Edge 30 Ultra veya diğer adıyla Edge X30 Pro adıyla bilinenler şu an için bunlarla sınırlı. Ancak önümüzdeki dönemde yeni detayların gün yüzüne çıkması sürpriz olmayacaktır.
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


