iOS cihazı sahiplerinin beklemiş olduğu gün sonunda geldi. Chronic Dev Team iOS 4.2.1 ile çalışan cihazların jailbreak edilmesini sağlayan greenpois0n aracının yeni sürümünü yayınladı. Peki, bu jailbreak yazılımının ne farkı var?
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Apple 2026’da iPhone, iPad ve Mac’te rekor pazar payına ulaşabilir

Apple’dan Mac ve iPad modellerine küresel zam: Türkiye fiyatları da değişti

iPhone 18 Pro kamerasında asıl değişim lenslerde olabilir

Apple eylülde iPhone Ultra ve M5 Mac’leri sahneye çıkarabilir

macOS 27, iPhone Yansıtma penceresini esnek hâle getiriyor
Daha önce çıkan jailbreak çözümlerinde cihazınız kapandığında her seferinde cihazı bilgisayara bağlayıp jailbreak etmeniz gerekiyordu. Yeni versiyonu çıkan greenpois0n aracı ile cihazınızı yeniden açtığınızda her seferinde bilgisayara bağlayıp yeniden jailbreak etmeye gerek kalmadan kullanabileceksiniz. Bu arada cihazınızı yurtdışından getirdiyseniz ve SIM kilidi kırılmış bir şekilde kullanıyorsanız, cihazınızı iOS 4.2.1’e güncelleyip jailbreak etmeniz önerilmiyor. Çünkü güncellemeyle birlikte cihazınızın temel bant yazılımı da güncelleniyor, bu da kilit kırma işlemini etkisiz kılıyor.
Aşağıdaki greenpois0n bağlantısında gerekli olan aracı, diğer bağlantıda da iOS 4.2.1 jailbreak işlemini gerçekleştirme yollarını bulabilirsiniz.
İlgili – greenpois0n
İlgili – RedmondPie
En İyi iPhone Kılıfları
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.



