Teknoloji

Ballmer: Windows 7 Mobile çoktan ortaya çıkmış olmalıydı

Haberleri Kaçırma! Teknoblog'u Google Arama'da tercihli kaynağın yap ve En Çok Okunan Haberler'de bizi daha sık gör.
Tercihli Kaynak Ekle

ballmer-winmo7-09-24-09Microsoft’un CEO’su Steve Ballmer’ın sevinerek yaptığı Windows Mobile 7’nin gelecek sene herhangi bir zamanda çıkacağına dair açıklamasının üzerinden fazla geçmemişken, Venture Capital Summit’te yapmış olduğu Windows Mobile 7’nin şimdiye kadar çıkmış olması gerektiğine dair açıklaması biraz akafa karıştırdı.

Ballmer’ın böyle bir söz sarfettiğine dair haber risk yatırımcısı Paul Jozefak’ten (@pjozefak) geldi. Jozefak, Twitter’a yazmış olduğu bu mesajla birlikte Ballmer’ın Windows Mobile’ı batırdıklarına dair bir söz de söylediğini iddia etti. Etkinliğe katılan başka bir katılımcı (@beninato) ise Ballmer’ın Microsoft’un bazı yeni meziyetler edindiğini ve daha önce yapmış oldukları hataların tekrarlanmayacağını söylediğini Twitter sayfasında kayıtlara geçirdi. Steve Ballmer ise bu konuyla ilgili bir açıklama yapmış değil, yapmasını da zaten beklemiyoruz.

İlgili – WMPowerUser

KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR

Küçük Ev Aletlerinde Premium\'a Özel Sepette %5 İndirim Fırsatı
Seçili Vantilatörlerde Premium\'a Özel Sepette Net indirim!
Seçili Televizyonlarda Premiuma Özel Sepette %5 Net İndirim!
Roborock Markalı Süpürgelerde Sepette %8 İndirim!
Arnica GH21480 Diamond Blender Set

Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.