Apple Watch 3 ile ilgili dedikodular son zamanlarda iyiden iyiye ivme kazanmış durumda. Apple’ın yeni akıllı saatini önümüzdeki ay yeni iPhone modelleriyle birlikte tanıtması bekleniyor. Yeni Apple Watch’ta iPhone ile eşleştirmeye gerek kalmadan telefon görüşmesi yapılabileceğine dair haberler kısa süre önce gündeme gelmişti. Ancak Apple ürünleri konusunda tecrübeli bir ismin sözleri, bu ihtimal konusunda temkinli olmak gerektiğini gösteriyor.
KGI Securities analisti Ming-Chi Kuo, Apple ürünleri konusunda sözüne en çok itibar edilen isimler arasında yer alıyor. Yeni Apple Watch ile ilgili haberlerin ardından müşterilerine bir e-posta gönderen tecrübeli analist, Apple Watch’un telefondan bağımsız görüşme desteğini hemen sunamayacağını belirtti.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

2026’nın ilk çeyreğinde akıllı saat satışları arttı, lider yine Apple oldu

watchOS 27 desteğini kaybeden Apple Watch modelleri için açıklama geldi

Apple CEO’sundan zam sinyali: iPhone ve Mac fiyatları yükselebilir

Apple’ın katlanabilir iPhone planlarında değişiklik olmadığı öne sürüldü

Apple’ın yeni Siri tasarımı iPhone 18 Pro hakkında ipucu veriyor olabilir
Kuo, Apple’ın bu desteği sunmadan önce veri iletimindeki kullanıcı deneyimini iyileştirmek için çalışacağını dile getirdi. KGI Securities analisti, Apple Watch ile görüşme yapılabilmesi için önümüzdeki yılın beklenmesi gerektiğini sözlerine ekledi.
Tecrübeli analist, yeni Apple Watch’un Skype ve FaceTime gibi VoIP servislerini destekleyebileceğini de dile getirdi. Kuo, mevcut Apple Watch modellerinin FaceTime Audio desteği sunduğunu hatırlattı. Apple’ın yer sıkıntısından dolayı akıllı saatinde geleneksel SIM kartlar yerine eSIM teknolojisini tercih etmesi bekleniyor. eSIM sayesinde Apple Watch’a kullanıcının iPhone’unda bulunan numara üzerinden erişilmesi de mümkün olabilecek.
Apple Watch 3 Qualcomm modem yongası taşıyabilir
Kuo’nun analizinde ilginç bir öngörü de yer alıyor. Tecrübeli analist, Apple ve Qualcomm arasındaki hukuk savaşına rağmen, yeni Apple Watch’ta Qualcomm markalı model yongalarının tercih edilebileceğini belirtti. Kuo, Qualcomm’un yongalarının Intel’in yongalarına kıyasla daha az güç tükettiğine dikkat çekti.
⚡️⚡️ BU FIRSATLAR İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR ⚡️⚡️
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


