Apple abonelik politikasında yaptığı güncellemeyle abonelikleri otomatik olarak yenilemeyi kolaylaştırıyor. Ancak bu değişiklik sürpriz fiyat artışlarının da önünü açıyor. Eski politikada abonelik fiyatlarındaki artışların ardından yenileme için kullanıcılardan onay isteniyordu. Yeni politikada ise geliştiriciler belli koşulları karşıladıkları takdirde daha yüksek fiyatları uygulayabilecek.
Apple fiyat değişikliğinden kullanıcıları bildirim ve e-postalarla haberdar edecek. Fiyat değişikliği hayata geçmeden önce abonelikten çıkma konusunda karar kullanıcılara bırakılacak.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Apple, Brezilya’da üçüncü taraf uygulama mağazalarının önünü açtı

Apple’ın yeni Siri tasarımı iPhone 18 Pro hakkında ipucu veriyor olabilir

Eski Disney CEO’su Bob Iger Apple ile Disney arasında birleşme görüşmeleri yapıldığını açıkladı

Apple Davetiye yeni tasarımlar ve ortak yönetim özelliğiyle güncellendi

Apple tüm OLED siparişlerini Samsung ve LG’ye emanet etti
Apple’dan yapılan açıklamada, geliştiricilerin bu özellikten fiyatlarını yılda bir kezden fazla artırmamaları durumunda faydalanabileceği belirtildi. Buna ek olarak, abonelik fiyatına yapılan zammın 5 doları ve mevcut abonelik fiyatının yüzde 50’sini ya da 50 doları ve yıllık abonelik fiyatının yüzde 50’sini geçmemesi gerektiği ifade edildi.
Apple daha yüksek abonelik ücretleri konusundaki onay taleplerinin kullanıcılar tarafından gözden kaçırılabildiğini ve bunun da hizmette kesintiye yol açabildiğine dikkat çekti. Bu fiyat artışıyla ilgili bildirimlerin de gözden kaçabileceği anlamına geliyor. Yine de, geliştiricilerin bu özellikten yılda bir kez sadece yararlanabilecek olması, kötüye kullanım ihtimalini azaltan bir önlem niteliğini taşıyor.
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


