Teknoloji

Xbox One Kinect olmadan daha hızlı çalışıyor

Microsoft daha önce de grafik performansını artırma adına Xbox One’da bazı iyileştirmeler yapmıştı. Ancak gerçekleştirilen son yazılım güncellemesi performansı biraz daha ileriye taşıyor. Xbox One geliştirici birimleri için yayınlanan güncelleme GPU bant genişliğini yüzde 10’a kadar artırıyor. Değişiklikler oyun esnasında anında hissedilmese de, oyun geliştiricileri daha önce Kinect için rezerve edilmiş kaynakları da kullanarak oyunlarını iyleştirebilecekler. Microsoft’un Xbox One ile Kinect’i ayırma kararı almasıyla birlikte performans geliştirmesinin önü açılmıştı. Şirket böylelikle yazılımcılara Kinect’i dayatmaktan ziyade popüler oyunları platforma kazandırma konusunda ısrarlı olduğunu göstermiş oldu.

xbox-one-220513 (640 x 441)

Microsoft tarafından Eurogamer sitesine yapılan açıklamada ekstra kaynaklarla GPU performansının yüzde 10 oranında artırılabileceği ifade edilirken, şirketin geliştiricilere oyunlarını daha iyi hâle getirmek adına esneklik ve yeni araçlar sunma konusunda istekli olduğunun altı çizildi. Xbox One’ın haziran güncellemesi performans artışının yanı sıra eğlence uygulamalarının kilidini açıyor ve TV özelliklerini ABD’nin dışına taşıyor. Microsoft’un önümüzdeki hafta E3 fuarı kapsamında düzenleyeceği etkinlikte Xbox One oyunları ve iyileştirmeleriyle ilgili daha fazla detay açıklaması bekleniyor.

İlgili >> Eurogamer

Teknoblog’u XFlipboard, Google Haberler ve Instagram‘da takip et!

İLGİLİ HABERLER