Teknoblog Mobil Samsung'tan iki yeni dokunmatik cep telefonu: S5233 Star ve S5603 Preston

Samsung’tan iki yeni dokunmatik cep telefonu: S5233 Star ve S5603 Preston

EN SON HABERLER

Nokia Android 10 dağıtımı için yol haritasını açıkladı

Google'ın Android 10 için resmi duyuruyu yapmasının ardından akıllı telefon üreticileri de güncellemeye ilişkin planlarını paylaşmaya başladı. Nokia markalı...

OnePlus TV’ye dair detaylar netleşmeye devam ediyor

OnePlus, ilk televizyonu hakkında çeşitli detaylar paylaşmaya devam ediyor. Şirket, kısa süre önce televizyonun eylül ayında satışa sunulacağını en...

HP’nin tepesinde görev değişimi

HP, CEO Dion Weisler'in aile sağlığıyla ilgili bir durum nedeniyle görevini bırakacağını açıkladı. Weisler'in görevini hâlihazırda şirketin yazıcı biriminin...

Google fotoğraflardaki yazıları bulmayı kolaylaştırıyor

Google, dağıtıma çıkardığı yeni bir özelliği Twitter aracılığıyla doğruladı. Lens platformuna eklenecek olan bu özellik sayesinde Google Fotoğraflar kütüphanesindeki...

LG K50s ve K40s ile orta sınıfa dayanıklılık getiriyor

LG, her yıl olduğu gibi bu yıl da IFA'da sergileyeceği ürünleri etkinlik öncesinde duyuruyor. Güney Koreli üretici, iki yeni...

Samsung S5603 Preston

İki hafta öncesi düzenlenen Samsung Mobile Live etkinliğinin basın toplantısında Samsung’un dokunmatik cep telefonlarına biraz daha önem vereceğinin işaretleri verilmişti. O gün tanıtılan dokunmatik ekranlı telefonlara bugün iki yeni model daha katıldı. Samsung S5233 Star ve S5603 Preston Türkiye’de de satışa sunulacak.

Samsung S5233 Star 11.9 mm kalınlığa sahip ve en son multimedya özelliklerini barındırıyor. 3 inç’lik dokunmatik ekrana ve TouchWiz kullanıcı arayüzüne sahip olan 5233 Star, 3 megapiksellik kamerası ile 15 fps’lik QVGA video kaydı yapabiliyor. 50 MB’lık dahili belleğe sahip olan bu cep telefonunun kapasitesi microSD kartlarla 8 GB’ye kadar yükseltilebiliyor. S5603 Preston’da ise Star’daki gibi TouchWiz kullanıcı arayüzü bulunuyor. Gülücük Yakala! gibi en son teknoloji dijital kameraların özelliklerini içeren 3 megapiksellik kameraya sahip olan bu cep telefonu Shazam’ın “Şarkıyı Bul” hizmetini kullanarak müzik tanıma özelliği de sunuyor. Samsung S5233 Star ve S5603 Preston Haziran ayı içerisinde Türkiye’de satışa sunulacak. İlgilenenler için basın bülteni ve bu modellerin büyük fotoğrafları yazının devamında yer alıyor.

Samsung S5603 Preston
Samsung S5603 Preston

Samsung S5233 Star
Samsung S5233 Star

Samsung’tan İki Yeni ve Etkileyici Dokunmatik Telefon: S5233 Star ve S5603 Preston Samsung S5233 Star ve S5603 Preston Samsung’un tam dokunmatik cep telefonu pazarındaki liderliğini kompakt tasarımları ve üstün özellikleri ile pekiştirecek. Samsung önümüzdeki günlerde Türkiye’de de piyasaya sunacağı tamamen dokunmatik Samsung S5233 Star ve S5603 Preston ile dokunmatik cep telefonu pazarındaki konumunu güçlendirmeye devam ediyor.

Samsung Electronics Mobil İletişimden Sorumlu, Yetkili Başkan Yardımcısı JK Shin, piyasaya sunulan yeni telefon ile ilgili olarak “Samsung S5233 Star ve S5603 Preston tam dokunmatik ekranlı cep telefonu portföyümüzün öne çıkan ve oldukça önemli iki modeli. Her iki modelin de dokunmatik kullanıcı arayüzü ve etkileyici tasarımı bir arada sunmakta. Her tür yaşam tarzına hitap eden bir dizi farklı cep telefonu modelini pazara sunarak tamamen dokunmatik cep telefonu portföyümüzü güçlendirmeye devam ediyoruz. Bu iki yeni ürün, cep telefonu kullanıcılarına dokunmatik cep telefonu alanında en zengin deneyimi yaşatacak ve Samsung’un tamamen dokunmatik cep telefonu pazarındaki konumunu güçlendirecek.” dedi.

Samsung S5233 Star
Samsung S5233 Star 11.9 mm’lik incelikteki kompakt gövdesinde en son multimedya özelliklerini barındırıyor. 3.0 inclik tam dokunmatik ekranı ve TouchWiz kullanıcı arayüzü ile Samsung S5233 Star, kullanıcıların cep telefonlarından maksimum yararlanmalarına olanak sağlıyor. “Fotoğraflı Telefon Rehberi” sayesinde kullanıcılar kullanıcılar telefon rehberlerinde kayıtlı kişileri bu kişilere atadıkları fotoğraflara bir kez dokunarak arayabiliyor.

Samsung S5233 Star 3MP’lik kamera ve QVGA@15fps’yi destekleyen video kayıt özelliği ile de göz dolduruyor. Farklı ve çeşitli multimedya içeriklerinden keyif alınmasına olanak sağlamak için Samsung S5233 Star’da 50MB hafıza kapasitesi micro SD ile 8GB’a kadar yükseltilebilen harici bellek yuvası yer alıyor.

Samsung S5233 Star; otomatik rotasyon özelliği sayesinde kullanıcılara heyecan verici bir internet deneyimi yaşatıyor. Ekranı QWERTY klavyeye dönüşebilen Samsung S5233 Star’da ayrıca “Hareket Kilidi” özelliği yer alıyor.

Samsung S5603 Preston
Samsung S5603 Preston stile önem veren kullanıcıları ince, zarif ve kompakt tasarımı ile etkileyecek. Sofistike tasarımı ile öne çıkan modelde kullanıcıların benzersiz mobil deneyimlerden keyif almalarına olanak tanıyacak multimedya özellikler yer alıyor.

Tamamen dokunmatik ekrana sahip olan Samsung S5603 Preston’da TouchWiz Kullanıcı Arayüzü bulunuyor. Bu arayüz, cep telefonu kullanıcılarının cep telefonlarını kullanım şekillerine göre kişiselleştirmeleri için tasarlandı. Samsung Mobil Widget’lar ekran üzerinde istenilen yere sürüklenebiliyor ve istenen yere yerleştirilebiliyor. Bu şekilde tek bir tıkla en sık kullanılan uygulamalara hızlı erişim mümkün oluyor. Otomatik rotasyon ile kullanıcılar keyifli bir internet deneyimi yaşatıyor. Dokunmatik cep telefonlarının kolay kullanılırlığını artırmak için Samsung “Hareket Kilidi” özelliğini barındırıyor. Bu özellik kullanıcıların cep telefonlarının tuş kilidini devreye sokmalarına olanak sağlıyor ve cep telefonlarını kullanmak istediklerinde de ekranda herhangi bir harfi yazarak menüye doğrudan girmelerini mümkün kılıyor. Kullanıcılar doğrudan ulaşmak istedikleri menü uygulamasının baş harfini girerek uygulamalara hızla ulaşabiliyor.

Samsung S5603 Preston Gülücük Yakala! gibi en son teknoloji dijital kameraların özelliklerini içeren 3 MP bir kameraya sahip. Telefonu ayrıca Shazam’ın “Şarkıyı Bul” hizmetini kullanarak müzik tanıma özelliğini de sunuyor. Bu hizmet sayesinde kullanıcılar dinlemek istedikleri şarkıyı en beklenmedik zamanda dahi bulup dinleyebiliyor.

Samsung S5233 Star ve S5603 Preston Haziran ayında Türkiye’de satışa sunulacak.

40 YORUMLAR

  1. arkadaşlar ben samsung S5233 aldım ve bayıldım bi telefon bu kkadar güzel harika kullanışlı olamaz almayı düşünen herkese tavsiye ederim mutlaka alın hem çok güsel hem çok kaliteli ben pembesini aldım kuzenimde beyazını aldı HERKESE TAVSİYE EDERİM =)=) <3

  2. arkadaşlar ben almadım ama almayı düşünüyorum fakat 5. sınıfa gidiyorum diye babam hayır diyo ama telefonu daha göstermedim ona annem beğendi fakat bilmem dedi hem fiyatı uygun hemde güzel haa almayı düşündüğüm telefon
    s5603 çok beğendim

  3. selam arkadaşlar ben de samsung star almayı düşünüyorum.youtube den inceleme videolarını izledim we çok beğendim.3g we wi-fi si yok ama bu fiyata böyle güzel bi telefon.. merak edenler için özelliklerini yazayım:
    -3.2 mp kamera
    -3 inçlik geniş dokunmatik ekran
    -uygulamalar(oyunlar,fm radio,ses kaydedici v.b.)
    -rehber,hesap mak., v.b. standart şeyler..
    -bi de türkiyeye gelen modellerinde kalemi yok ona göre…
    ben de kesinlikle alıcam we almak isteyenlere tawsiye ederimXD (telefon gayet ideal boyutta mücahit arkadaşım,küçük diilXD)

  4. S5603 almayı düşünüyorum ama daha yeni telefon aldığımdan dolayı alamıyorum artık birkaç sene sora daha güzelini alırız ama S5603 cok arkadaşımda var cok kullanışlı+uygun fiyata yani tam kullanmalık telefon

  5. ben de aldım 8gün önce s5233 star pembe modelini çok güzel kibar ve kullanışlı ben çok beğendim herkese tavsiye ederim ben 350 tlye aldım kaçırmayın

  6. slm arkadaşlar bende almayı düsünüyorum ama beni kalemi kuskulandırıyor ondan kararsızım alanlar daha cok yorum yazsın örn aldıgınızda kalemı varmıydı

  7. arkadaşlar ben samsung star almayı düşünüyorum ama sade yani televizyonu ve wifi yi olmayanlardan samsung starın sade olanında kalem var mı ?

  8. arkadaşlar ben samsung s5603 almayı düşünüyorum ama fiyatının ne kadar olduğunu bilmiyorum telefoncudan telefoncuya değişiyor bana yardım edebilir misiniz bir de bu s5603’ün kalemi var mı eğer varsa almıyacağım da …

  9. arkadaşım samsung s5603 alacaksan bence kalemi olsa da al yani illakalemini kullanman gerek miyo ben de almayı düşünüyorum samsung starda samsung s5603 te çok güzel bi telefon benim arkadaşımın teyzesi almış çok kullanışlı dio benim kuzenimde de var gercektende çok kullanışlı herkese tavsiye ederim.

  10. yaa bi şi söyliycem ben telefon alıcam da samsung star mı alsam nokia 5230 mu alsam bilemedim kardeşlerim bana yardımcı olurmusunuuz lütfen

  11. arkadalar bende almak istiyorum ama ben bi telfoncuya gittim samsung s5233 almak için baktım onların batarya ömrü uzun sürmüyormuş tabiki siz bilirsiniz. ama bana tavsiye ettiği telfon samsung s5603 bende onu almaya karar verdim dokunmatik alcaksanız çok iyi düşünün bence iyi günler

  12. ben bu telefonu alıcam ama fiyatı kaç olduğunu bilmiyorum…bu telefonun her yanı çok güzel….
    fiyatını kaç olduğunu bilen var mı???

  13. Arkadaslar bence ıkısıde degıl , fakat ılla bırısı olucaksa samsung S5603 cunku daha kullanıslı .
    daha ıyı ozellıklere sahıp .
    öpüyorum, iyi günler .

  14. bn ilk önce bu telden aldım sper bişe ya görüntüsünden tut özelliklerine kadar mükemmel bi tel almanızı tavsiye ederim…:)hem kullanışıda harika:)

  15. selam ben saliha. bende star almak isteyenlerden biriyim.Sonradan pişman olmak istemiyorum.Hala alıp almama konusunda tereddütüm var

  16. BEN DÜN ALDIM GERÇEKTEN MUHTEŞEM KAPITESLİM DEN ALDIM SORUNSUZ ELİME ULAŞTI 317 LİRAYA GELDİ 5233 WİFİ PİYASADA 340-380 ARASI

  17. bende daha dün aldım 400e 12 taksitle fakat turkcellde kampanya var eski tel verirsen 300 e düşüyor çok güzel çok beğendim 5603ten aldım

  18. ben de çok beğendim ama eda gibi 5. sınıfa gittiğim için babam almıyor ama annem beğendi galiba alıcam

  19. arkadaşlar s5603 harika bi telefon bence alın ben aldım çok kullanışlı. wifi yok ama ekran dokunmatiği hassas, sadece parmağınızla kullanabiliyorsunuz yani çok ii bu… dokuları algılıyorparmaktaki, ben 1 yıldır kullanıyorum. vazgeçilmez bi telefon… hala elimde ve hiçbir tamir görmedi okadar kullanmama rağmen..

  20. ya ben almayı düşünüyorum …
    ama kararsızım…
    aldımmı iyisini alayım,diyorum.
    harbiden iyi mi?? ya ne diyorsunuz s5233 star nasıl kullanan var mı

  21. evet arkadaşlar bende s 5233star la geçen hafta tanıştım gerçekten abartısız süper bir telefon tek beğenmedim tarafı zil sesleri zayıf oluşu bu paralara alınacak en iyi telefon ben,278 tl ye aldım,,,,,

  22. HAZALCIM sen kesinlikle star al spr bişey bende alıcam karne hediyesi bide bir arkadaş batarya ömrü kısa sürüyor diyor ama çoook yanlış benim yengemde var ve bir şarz ettimi en kısa hafta dayanıyor buda en kısa en uzununu ben bile bilmiyorum internette gitti gidiyorda 200 tl ama bizim bursadaki metro diye bir alışveriş merkezinde 300 tl kesinlikle alıcam ay sonra samsung star elimde…

  23. star iyidir bende kullanıyorum tırnak değl sadece parmaklar ile çalışıyor corby flashsız ve kamerası mp olarak düşük starın 3.2 mp kamerası var ve bi üst modeli çıktı çıktı şimdi b7722 diye 5.0 mp kamera çift hat ve wifi var mükemmel

  24. bende bu telefonu almayı dünsünüyorm… ama kaç tl olduğnu bilmiyrum… bana kesn fiyat söyleyn… biri 200 biri 300 biri400 diyo………

YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

14,267BeğenenlerBeğen
11,775TakipçilerTakip Et
4,849TakipçilerTakip Et
39,215AboneAbone Ol

MANŞETLER

Samsung Galaxy A serisinin büyümesi A50s ve A30s ile devam ediyor

Samsung'un orta sınıf telefon portföyünü büyütme hamlesi devam ediyor. Güney Koreli şirket, bu yaklaşımı doğrultusunda Galaxy A serisine iki...

Yeni Android sürümünün resmi adı sonunda belli oldu

Google, Android'in sonbaharda yayınlanacak yeni sürümünün resmi adını sonunda açıkladı. Şimdiye kadar Android Q adıyla anılan yeni sürüm, Android 10 adıyla kullanıcılarla buluşacak. Uzun süredir...
video

Video: Samsung Galaxy Note 10+ Kutusundan Çıkıyor

Samsung'un 7 Ağustos'ta düzenlediği Unpacked etkinliğinde duyurusunu gerçekleştirdiği Galaxy Note 10 serisinin iki yeni üyesini İstanbul'da düzenlenen lansman etkinliğinde görme fırsatı elde etmiştik. 6.3...

Intel 10. Nesil Core işlemci ailesine Comet Lake CPU’lar ekliyor

Intel 10. Nesil işlemci serisinin yeni üyelerini duyurdu. Bugünün duyuruları Comet Lake CPU'larına odaklanıyordu. Seriye daha fazla Y ve U serisi CPU'lar eklendi. Duyurulan sekiz...
video

Keenetic Extra DSL İncelemesi

Eğer evinize veya iş yerinize DSL bağlantısı alacaksanız ve telekom operatörünüzün size vermeyi teklif ettiği modemden farklı bir seçenek istiyorsanız, Keenetic Extra DSL uygun...

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR