Apple'ın birkaç ay önce duyurmuş olduğu süreli yayınlar için abonelik modeli yavaş yavaş hayata geçiyor. Önce Time, sonra Hearst ve şimdi de Condè Nast, tüm iPad yayınlarını abonelik modeli kapsamında
IDC'nin dünya geneline dair yayınlamış olduğu 2011 ilk çeyrek pazar araştırmasının sonuçlarını geçen cuma paylaşmıştık. Şimdiyse biraz daha Batı Avrupa'ya odaklanalım ve buradaki tabloya bakalım. Yılın ilk çeyreğinde Batı Avrupa'da
Dünyanın en değerli markası hangisi? Eğer bu soruyu BrandZ'deki araştırmacılara geçen dört yıl boyunca sormuş olsaydınız, size verecekleri cevap "Google" olurdu, ancak 2011'de cevapları değişmişe benziyor. Apple marka bilinirliği açısından
Apple'ın 2011 model tableti iPad 2 dün sabah Çin'de piyasaya çıktı. AppleInsider'ın belirttiğine göre müşteriler perşembe akşamüstü yerel saatle 5'ten itibaren Apple mağazası önünde kuyruk oluşturmaya başlamış. Mağazanın açıldığı saatte
iPhone fanlarının cihazlarını jailbreak etmelerine veya SIM kilidini kırmalarına, böylelikle özgürce kullanmalarına yardımcı olan Dev-Team tayfası iOS 4.3.3'ün çıkışıyla birlikte bir açıklama yapma ihtiyacı hissetti. Buna göre @icon1c rumuzlu eleman
Apple'ın Intel işlemcilerini bırakıp ARM tabanlı yongalara yöneleceği söyleniyor. Şirketin MacBook dizüstü bilgisayarlarıyla birlikte hayata geçeceği tahmin edilen bu proje büyük bir devrim olabilir. SemiAccurate sitesinin kaynaklarından elde ettiği bilgilere
Apple'ın iPad 2'yi raflara yetiştirme konusunda çektiği sıkıntıların ortaya çıkmasının ardından LG Display'in 9.7 inç LCD IPS panel üretimine hız verdiği açıklandı. DigiTimes'ın kaynaklarından aldığı bilgilere göre LG Display'in yapacağı
Araştırma şirketi IDC'nin yayınladığı yeni bir rapora göre dünya çapındaki akıllı telefon satışları 2011'in ilk çeyreğinde, geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 80 oranında artış gösterdi. Bu yılın ilk çeyreğinde
Apple iOS 5.0 henüz yüzünü göstermedi. Aslında herkes bu mobil işletim sistemi sürümünün mart ayında, iPad 2 tanıtımıyla birlikte yüzünü göstereceği söyleniyordu. Ancak iPhone 5'in gelişinin eylül ayına ötelendiğine dair
Apple, OS X Lion'ı Mac App Store üzerinden dağıtmayı planlıyor. AppleInsider'ın kaynaklarından aldığı bilgilere göre, şirket OS X 10.7 Lion işletim sisteminin dağıtımında Mac App Store'u tercih edilen yöntem olarak
