Çin merkezli ekran üreticisi BOE, Apple ile iPhone 14 serisinde kullanılacak OLED panellerinin üretimi için anlaşmıştı. Ancak Güney Kore merkezli The Elec sitesinin haberine göre, şirket henüz ekranlar konusunda Apple’dan onay almış değil. Üstüne üstlük, BOE’nin 2022 model iPhone’lar için 30 milyon ekran üretme fırsatını tepmesi de ihtimaller arasında sayılıyor.
Bunun nedeninin ise BOE’nin Apple’a danışmadan üretimde yaptığı bir değişiklik olduğu söyleniyor. Çinli üreticinin teslimat oranını artırmak adına iPhone 13’te devre genişliğinin tasarımını değiştirdiği ve bunun ardından da Apple’ın BOE’de üretimi durdurmasını istediği belirtiliyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

iPhone Air 2 çift kamera ve daha büyük pil iddiasıyla gündemde

Apple CEO’sundan zam sinyali: iPhone ve Mac fiyatları yükselebilir

Apple’ın katlanabilir iPhone planlarında değişiklik olmadığı öne sürüldü

Apple’ın yeni Siri tasarımı iPhone 18 Pro hakkında ipucu veriyor olabilir

iPhone 18, 12 GB RAM ile güçlü Siri AI desteği alabilir
BOE’nin şubat ayından bu yana iPhone 13 için OLED panel üretmediği söyleniyor. The Elec’in haberine göre, BOE tasarım değişikliğini açıklamak için üst düzey bir yöneticinin liderlik ettiği bir heyeti Apple’ın genel merkezine gönderdi. BOE’nin iPhone 14’lerin OLED ekran panelleri için de henüz onay alamadığı ifade edildi.
OLED panel üretiminde Samsung ve LG’ye olan bağımlılığını azaltmak isteyen Apple, farklı tedarikçilerle çalışmayı ve pazarlık edebilir bir konumda olmayı hedefliyor. Ancak BOE’ye henüz onay verilmemesi, iPhone 14 serisinin OLED panellerinin üretiminde de aslan paylarını Samsung ve LG’nin alacağını gösteriyor.
⚡️⚡️ BU FIRSATLAR İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR ⚡️⚡️
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


