Pek çok kişi Apple’ın son OS X sürümüyle platforma daha fazla iOS unsurunu taşımasını beklese de, şu ana kadar ortaya çıkanlara bakılarak Mavericks’in Apple’ın alışılagelmiş OS X alışkanlıklarını devam ettirdiği görülüyor. Apple’ın yapmadığı işi kendisi yapmaya karar veren DeviantArt forumunun kullanıcılarından biri olan ”iynque”, hazırladığı ikon teması paketiyle OS X’e iOS 7 benzeri bir görünüm verme imkanı sunuyor.

iOS’i hatırlatan bir görünüm için gereken tüm unsurlar bu pakette yer alıyor. Her iki platformda da bulunan Mesajlar, Takvim, Fotoğraflar, Kamera, Hava Durumu, Saat, Haritalar, Notlar, Hatırlatıcılar ve iTunes Store gibi uygulamaların OS X’teki logoları bu paket sayesinde iOS 7’deki muadilleriyle değiştiriliyor. Zaman Makinesi, Photoshop, InDesign ve Ön İzleme gibi uygulamaların logolarına da bir iOS dokunuşu yapılıyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Apple’ın yeni CEO’su tasarımı yeniden şirketin merkezine taşıyabilir

watchOS 27 desteğini kaybeden Apple Watch modelleri için açıklama geldi

Apple Music tarihinde en çok dinlenen sanatçılar açıklandı

2026’nın ilk çeyreğinde akıllı saat satışları arttı, lider yine Apple oldu

Donald Trump, Apple ve Intel arasında çip üretimi anlaşmasının tamamlandığını öne sürdü
Bu ikonlar oldukça kolay bir sürecin ardından kullanılabiliyor. 200 MB’lık klasörü DeviantArt üzerinden indirenlerin daha sonra da Panic üzerinden CandyBar isimli programı indirmesi gerekiyor. Kullanıcılar CandyBar’ı kullanarak ikonları diledikleri yerlere sürükleyip bırakabiliyor. CandyBar kullanmadan ikon yönetimini gerçekleştirmek isteyenlerin işi de oldukça kolay. Bir uygulamanın içinde sağ tıklayarak ”Bilgi Al” seçeneğine giden kullanıcıların değiştirmek istedikleri ikonu açılan pencereye sürüklemeleri yeterli.
İlgili >> DeviantArt
⚡️⚡️ BU FIRSATLAR İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR ⚡️⚡️
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


