Microsoft’un yönetim kurulu başkanı Bill Gates dün Reddit’in AMA (Ask Me Anything) adlı soru-cevap oturumuna katıldı. Windows 8’i büyük bir gelişim olarak nitelendiren Gates tüm Apple ürünlerini denediğini de kaydetti. Gates, şu anda Surface Pro ve 80 inç’lik bir Windows 8 ekranı kullandığını kaydetti. Bu da Gates’in Microsoft CEO’su Steve Ballmer ile aynı teknolojik donanımları kullandığını gösteriyor. Aslında Gates, Reddit camiasından gelen yorumları cevaplamak için de 80 inç’lik panelinden yararlandı.
Gates, aslında Vista ile birlikte çıkması planlanan WinFS dosya sisteminin tanıtımını yaptı, bunu bir program veya ürün olarak piyasaya çıkarmayı çok arzuladığını kaydetti. Gates, bulut depolamanın giderek yaygınlaşmasıyla birlikte WinFS’in hakettiği değeri göreceğine inanıyor. Bu arada Gates’in “ölmeden önce yapılacak işler” listesinde “ölmemek” gibi bir madde de varmış. Ayrıca Silikon Vadisi Korsanları filminde çizilen portresinin epey doğru olduğunu da kaydetti. Gates AMA oturumunu kullanıcılara, kendisine ait olan ve iyi bilinen bir fotoğrafı internetten silmenin ipuçlarını paylaşmaları ricasında bulunarak bitirdi. Gates’in hangi fotoğrafı kastettiğini paylaştığı tweet gösteriyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Microsoft Outlook Mac uygulaması sonunda Apple’ın yeni tasarım diliyle uyum sağladı

Microsoft Surface Pro 12, Snapdragon X2 ile satışa çıktı

Microsoft, Copilot’u Windows 11’e farklı yoldan taşıyor

2026’nın ilk çeyreğinde akıllı saat satışları arttı, lider yine Apple oldu

15 yaş altına sosyal medya yasağı getiren ilk Arap ülkesi Birleşik Arap Emirlikleri oldu
Thanks for a great #AMA, @reddit! b-gat.es/U6Lfe1 twitter.com/BillGates/stat?
? Bill Gates (@BillGates) 11 Şubat 2013
İlgili >> Reddit
⚡️⚡️ BU FIRSATLAR İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR ⚡️⚡️
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.



