Among Us, bağlantı sorunlarıyla geçen birkaç günün ardından yeniden normal şekilde çalışmaya başladı. Oyunun geliştiricisi Innersloth tarafından Twitter’da yapılan paylaşımda “Umarız sabotajcılar geri dönmez. Bir değişiklik olduğu takdirde sizi haberdar edeceğiz” ifadesi kullanıldı.
Geçtiğimiz hafta sonunun büyük kısmında Avrupa ve Kuzey Amerika’daki oyuncular, Among Us’ın sunucularına bağlanamadı. Sorunlar başladığında Innersloth durumdan DDoS saldırısını sorumlu tutmuştu.
Oyunun resmi Twitter hesabından yapılan paylaşımda, saldırının geçtiğimiz cuma günü başladığı belirtildi. Innersloth’un küçük ölçekli ekibi, hafta sonu boyunca sorunun çözümü için mesai yaparken, çalışanların bu durumdan şikayeti stüdyonun resmi Twitter hesabından yapılan paylaşımlarda da ifade edildi. Söz konusu paylaşımlardan birinde “Bir cumartesi günü çalıştığıma inanamıyorum. Şu anda kruvasan almaya gitmem gerekiyordu” ifadeleri yer alıyordu.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

13 yıllık Chromecast yeniden yayın almaya başladı
Valve Steam Machine’in fiyatını açıkladı ve rakamlar dikkat çekti

Amazon, Sam Altman’ın OpenAI krizini anlatan filmi yayımlamaktan vazgeçti

Ubisoft’un kurucularından Claude Guillemot uçak kazasında yaşamını yitirdi

GTA 6 için geri sayım hızlandı, ön sipariş tarihi netleşti
ok servers look stable and good now! hopefully the sabotages don't come back – will keep u updated if anything changes 🤞
now get back to your tasks
— Among Us (@AmongUsGame) March 28, 2022
Pandeminin başlamasıyla birlikte popülaritesi artan Among Us, daha önce de benzer saldırıların hedefi olmuştu. Geçtiğimiz hafta sonu gerçekleşen DDoS saldırısından önce de Eric Loris isimli bir sanal korsan, 5 milyon oyuncuyu etkileyen bir spam saldırısı düzenlemişti.
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


