Son yılların en popüler oyunlarından Among Us’ın geliştiricisi Innersloth, geçtiğimiz cuma gününden bu yana Kuzey Amerika ve Avrupa sunucularına yapılan DDoS saldırısının etkisinden kurtulmaya çalışıyor. Saldırı yüzünden söz konusu bölgelerde bulunan pek çok oyuncu Among Us oynayamıyor.
Among Us’ın Twitter hesabından konuyla ilgili olarak yapılan ilk paylaşımda, sunucuların çevrimdışı olduğu ve ekiplerin bunu çözmek için çalıştığı, ancak bunun biraz uzun sürebileceği belirtildi.
Daha sonra yapılan başka bir paylaşımda ise DDoS saldırısının ardından sunucuların hâlâ devredışı olduğu ifade edildi. Bu süreçte sunucuların çalışma durumunun değişebileceğini belirten Innersloth, sunucular kararlı şekilde çalışır hâle geleceğinde bunun bilgisinin de paylaşılacağını açıkladı.
servers are still down while we work to fix the DDoS sabotage
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Valve Steam Machine’in fiyatını açıkladı ve rakamlar dikkat çekti
Amazon, Sam Altman’ın OpenAI krizini anlatan filmi yayımlamaktan vazgeçti
Ubisoft’un kurucularından Claude Guillemot uçak kazasında yaşamını yitirdi
GTA 6 için geri sayım hızlandı, ön sipariş tarihi netleşti
Netflix’in yeni Türk dizisi Eve Giden Yol’un çekimleri başladı
they may come on/off but will update u when we think they're stable, sorry!!! pic.twitter.com/vMmb74ttbJ
— Among Us (@AmongUsGame) March 26, 2022
Bu yazının yazıldığı dakikalar itibarıyla Innersloth sorunu kısmen düzeltmiş olsa da, henüz kesin bir çözüm sağlamış gibi görünmüyor. Oyunun resmi Twitter hesabının isim kısmında “Sunucular galiba idare eder?” şeklinde bir ifade yer alıyor.
Among Us, bu tarz saldırılara yabancı bir oyun değil. Oyun 2020’de de büyük bir spam saldırısının hedefi olmuştu. Eric Loris isimli kişi tarafından gerçekleştirilen saldırı, 5 milyon oyuncuyu etkilemişti.
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.






