Pokemon Go’nun yapımcısı Niantic, iOS 11 güncellemesini almayan iPhone modellerine yönelik desteğin sonlandırılacağını açıkladı. iPhone 5c ve iPhone 5 gibi telefonların sahipleri, 28 Şubat’tan itibaren Pokemon Go oynamayacak. Pokemon Go iOS 11 güncellemesinin yüklenmediği iPhone’larda da çalışmayacak.
Telefonlarını iOS 11’e yükseltmeyen iPhone sahipleri, şubat ayının sonundan itibaren Pokemon Go hesaplarına erişemeyecek. Oyuncular oyundaki paralarını veya sanal çantalarındaki unsurları kullanamayacak.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Eski Disney CEO’su Bob Iger Apple ile Disney arasında birleşme görüşmeleri yapıldığını açıkladı

Apple Music ücretsiz kullanım için ilk sinyali verdi

Apple iPadOS 27 listesinde eski iPad Pro hatasını düzeltti

Apple, App Store politikaları nedeniyle Çin’de inceleme talebiyle karşı karşıya

Apple Davetiye yeni tasarımlar ve ortak yönetim özelliğiyle güncellendi
Niantic’ten yapılan açıklamada, söz konusu kararın neden alındığı konusunda bilgi de verildi. Şirket, yapılan geliştirmeler nedeniyle Pokemon Go’nun eski işletim sistemlerinin kapasitesinin üstünde bir noktaya geldiğini belirtti.
Pokemon Go iOS 11 ile büyüyen artırılmış gerçeklik ateşini yakmıştı
Pokemon Go iOS 11 ile popülaritesi biraz daha artan artırılmış gerçeklik teknolojisinin ana akıma taşınmasına ciddi katkı sağlamıştı. Oyunu düzenli olarak güncelleyen Niantic, son olarak Pokemon Go’nun artırılmış gerçeklik özelliklerini biraz daha geliştirmişti.
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


