Apple, önümüzdeki sonbaharda yayınlayacağı iOS 5 için geçtiğimiz son bir kaç haftada iki farklı beta versiyonu yayınlamıştı. Şirket dün yayınladığı yeni bir beta sürümüyle bu sayıyı üçe yükseltti. iOS 5
Eylül ayında iPad 2 Plus'ın tanıtılacağına dair iddialar yetmiyormuş gibi, bir de başımıza iPad HD çıktı. This is My Next blogunun kaynaklarına dayanarak aktardığı bilgye göre Apple, 2048x 1538 çözünürlüklü
Apple kullanıcıların çeşitli iOS cihazları arasında hızlı ve kolay veri transferi yapmasına olanak sağlayacak yeni bir kablosuz paylaşım özelliği üzerinde çalışıyor. PatentlyApple sitesi tarafından ortaya çıkarılan bu teknoloji şüphesiz HP'nin
Hollanda'da yayın yapan AppleSpot adlı bir Apple blogu geçtiğimiz cuma günü ilginç bir iddia ortaya attı. Buna göre, Apple eylül ayında 3G destekli yeni bir iPod touch tanıtacak. iPad'deki gibi
Üç yıl önce bu zamanlar Apple, App Store'un lansmanını gerçekleştirmişti. App Store, iPhone 3G ve MobileMe ile birlikte tanıtılmıştı. iPhone 3G artık iyiden iyiye eskidi ve emekliye ayrılma kıvamına geldi,
Geride kalmakta olan haftaya Samsung'un ekran ve yarı iletken iş kollarını birleştirme kararını almasıyla başladık. Samsung'un gelirlerinin yüzde 44 gibi hatırı sayılır bir bölümünü oluşturan bu iki kolun birleştirilmesiyle özellikle
Apple ile Samsung arasındaki yasal savaş giderek daha da çirkin bir hâl alıyor. Her iki taraf da haklı çıkmak adına olmadık yollara ve isteklere başvuruyor. Son olarak Apple merkezi Washington'da
Birçok teknoloji meraklısının genel inancı Apple'ın diğer markaların çok çektiği güvenlik açıklarından etkilenmediği şeklindeydi. Ancak Apple'ın popülaritesi arttıkça, özellikle iPhone ve iPad geniş kitlelere yayıldıkça, Apple'ın cihazlarında daha fazla açık
Apple, mobil uygulama mağazası App Store üzerinde yapılan indirme sayısının 15 milyarı geçtiğini duyurdu. 200 milyonun üzerindeki iPhone, iPad ve iPod touch sahibi tarafından kullanılan bu mağazada 425 binin üzerinde
Samsung, Galaxy S II akıllı telefonuyla 3 milyonluk bir satış grafiği yakalamış durumda. Buna rağmen Güney Koreli üretici yatırımcıları 2011'in ikinci çeyreğinde beklenen performans azalması nedeniyle uyardı. Söz konusu azalmanın


