CD Projekt Red, Cyberpunk 2077 için hazırlanan ikinci büyük yamanın çıkışının mart ayının sonlarına ertelendiğini açıkladı. Şirket, bu kararın kısa süre önce uğradığı fidye saldırısı ve yamanın geniş kapsamlı olması nedeniyle alındığını belirtti.
CD Projekt Red’in açıklamasında fazla detay yer almıyor. Ancak Bloomberg tarafından yayınlanan bir haberde, tablonun resmedilenden daha vahim olduğu belirtiliyor. Şirketin çalışanlarının ele geçirilen kişisel bilgilerinin internete yayılmasından endişe duyduğu ifade edilirken; son iki haftalık süreçte pek çok çalışanın iş istasyonuna erişim sağlayamadığı belirtildi.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Eski Disney CEO’su Bob Iger Apple ile Disney arasında birleşme görüşmeleri yapıldığını açıkladı

Anthropic’in yeni yapay zekâsı Slack sohbetlerinden öğrenerek ekip arkadaşı gibi çalışıyor

Honor’un yeni amiral gemilerinde Samsung’un dikkat çeken ekran özelliği yer alabilir

Nothing Phone (4b) tanıtım tarihi açıklandı, yeni çizim önemli ipuçları veriyor

Netflix’in yeni korku oyunu telefonunuzu hikâyenin bir parçasına dönüştürüyor
Saldırganlara fidye ödemeyen CD Projekt Red, uzaktan çalışan personelinin VPN erişimini de kesti. Bu nedenle işlerini yürütemeyen çalışanlardan bilgisayarlarını da zararlı yazılım taraması için şirkete göndermelerinin istendiği belirtildi.
[irp]
Cyberpunk 2077 için “başından lanetli proje” şeklinde bir tanımlama yapmak yanlış olmayacaktır. Çıkmadan önce sorunlarla karşılaşan oyun için işler daha sonrasında da pek yolunda gitmemişti. Son yaşananlar da zaten sıkıntılı olan durumu biraz daha zorlaştırmışa benziyor.
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


