Herkesin alıştığı adla MSN Messenger, ya da yeni adıyla Windows Live Messenger servisini kullananlar bugün listelerinde bazı sorunlarla karşılaşıyorlar.
Listelerde çevrimiçi olan kişilerin çevrimdışı, çevrimdışı olanlarınsa çevrimiçi görünmesine neden olan problemle ilgili Microsoft’tan resmi bir açıklama gelmedi. Hürriyet gazetesine konuşan bir Microsoft yetkilisiyse Windows Live Messenger’ı barındıran sunucularda yapılan bakım çalışmaları nedeniyle kullanıcıların listelerini görmekte problem yaşadığını belirtti. En iyisi şimdilik internet üzerinden oturum açmaya olanak veren çevrimiçi servisleri kullanmak.
İlgili – Hürriyet
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


