
Apple, geçtiğimiz haziran ayında düzenlediği WWDC 2015’te tanıttığı en yeni masaüstü işletim sistemi OS X El Capitan’ı 30 Eylülde yayınlayacağını açıkladı. OS X Yosemite ile gelen yenilikler ve işletim sisteminin tasarımı üzerine inşa edilen OS X El Capitan; pencere yönetimi, yerleşik uygulamalar, Spotlight araması, PDF’leri açma, e-postalara erişim gibi alanlardaki performansı artırarak Mac deneyimini daha rafine hâle getiriyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Apple’ın yeni CEO’su tasarımı yeniden şirketin merkezine taşıyabilir

Apple yeni nesil kameralı AirPods ile Siri’ye göz kazandırmak istiyor

Apple’ın yeni Siri tasarımı iPhone 18 Pro hakkında ipucu veriyor olabilir

watchOS 27 desteğini kaybeden Apple Watch modelleri için açıklama geldi

Apple Music tarihinde en çok dinlenen sanatçılar açıklandı
Apple’ın yazılımdan sorumlu kıdemli başkan yardımcısı Craig Federighi, insanların Mac’lerini kullanmaya bayıldığını, OS X’in gücünün ve kullanım kolaylığının bunda büyük bir rol oynadığını belirtti. OS X El Capitan’ın Mac deneyimini rafine ettiğini bir kez daha hatırlatan Federighi, küçük yollarla büyük farkların yaratıldığını ve performansın arttığını dile getirdi.
Apple’a göre, OS X El Capitan, Mac’te yerleşik olarak bulunan uygulamaların daha da iyi çalışmasını sağlayacak. Safari, Mail ve Fotoğraflar uygulamalarının her birinde kullanıcı deneyimini iyileştirecekler yenilikler kullanıcılara ulaştırılacak.
OS X El Capitan, 30 Eylülden itibaren Mac App Store’dan ücretsiz olarak indirilebilecek. OS X El Capitan, 2009 ve daha sonrasında üretilen Mac modellerine ek olarak, 2007 ve 2008’de üretilen bazı modellere de yüklenebilecek.
⚡️⚡️ BU FIRSATLAR İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR ⚡️⚡️
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


