Facebook ve Microsoft bundan kısa bir süre önce Facebook Messenger uygulamasının yakında Windows Phone’daki yerini alacağını açıklamıştı. Bu açıklamadan kısa bir süre sonraysa Windows için Facebook Messenger uygulamasını kullananlar uygulamanın 3 Martta kapanacağını gösteren bir uyarıyla karşılaştı.

Facebook’tan yapılan açıklamada Windows için Facebook Messenger uygulamasının 3 Martta kapanacağı doğrulanırken, bu kararın alınmasına neyin sebep olduğuna dair bir bilgi verilmedi. Facebook Messenger’ın internet sitesindeki yükleme ikonu da kaldırılırken, Firefox için Facebook Messenger uygulamasının de 3 Martta kapanacağı ifade edildi. Windows ve Firefox için Messenger uygulamasını kapatma kararı alan Facebook’un OS X uygulaması projesinden de vazgeçtiği düşünülüyor.
İlgili >> The Next Web
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


