Teknoloji

Windows 7 yönetici hakları olmadan daha mı güvenli?

Haberleri Kaçırma! Teknoblog'u Google Arama'da tercihli kaynağın yap ve En Çok Okunan Haberler'de bizi daha sık gör.
Tercihli Kaynak Ekle

Windows 7 yönetici hakları olmadan daha mı güvenli?Eğer Windows yüklü bilgisayarınızda kendinize yönetici hakları kısıtlı olan bir kullanıcı hesabı yaratır ve bu hesapla bilgisayarı kullanırsanız, işletim sisteminiz daha güvenli hâle gelecektir.

Yukarıdaki yargıya BeyondTrust’ın yaptığı araştırmanın sonucunda varıyoruz. Söz konusu şirketin “imtiyazlı erişim yönetimi” yazılımları satması böyle bir sonucun ortaya çıkmasında etkili olabilir. Çoğumuz Windows 7’yi yönetici haklarıyla kullanıyoruz ve şimdiye kadar ciddi bir sıkıntıyla karşılaştığımızı söyleyemeyiz. Ancak BeyondTrust’a hak veren ve kullanıcılarının bilgisayarlarındaki haklarını kısıtlayan birçok şirket bulunuyor. Hazırlanan rapor Microsoft’un 2009 yılındaki açıklarına yakından bakıyor. Rapor edilen 55 Microsoft Office açığı ve listelenen 33 IE açığından yüzde 94’ü standart bir kullanıcı hesabıyla basit bir şekilde önlenebiliyormuş. Daha iyi bir güvenlik yazılımı kullanarak da bu sorunların önüne geçmek mümkün. İlgilenenler yazının devamındaki bağlantıdaki PDF dosyasına göz atıp daha ayrıntılı bilgi alabilirler.

İlgili – Beyond Trust

KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR

Küçük Ev Aletlerinde Premium\'a Özel Sepette %5 İndirim Fırsatı
Seçili Vantilatörlerde Premium\'a Özel Sepette Net indirim!
Seçili Televizyonlarda Premiuma Özel Sepette %5 Net İndirim!
Roborock Markalı Süpürgelerde Sepette %8 İndirim!
Arnica GH21480 Diamond Blender Set

Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.