Teknoloji

Wii U’nun ABD satışları ilk haftada 400 bini geçti

Wii U’nun ABD satışları ilk haftada 400 bini geçti
Haberleri Kaçırma! Teknoblog'u Google Arama'da tercihli kaynağın yap ve En Çok Okunan Haberler'de bizi daha sık gör.
Tercihli Kaynak Ekle

Nintendo Amerika Başkanı Reggie Fils-Aime, şirketin yeni gözde oyun konsolu Wii U’nun ABD’deki ilk hafta satış rakamının 400 bini geçtiğini açıkladı. CNET’e konuşan Fils-Aime, ABD’de geride kalan haftada 700 bin Nintendo konsolun satıldığını dile getirdi. Fils Aime, orijinal Wii’nin de iyi bir performans gösterdiğini ve 300 binlik bir satış rakamına ulaştığının altını çizdi.

Wii U’nun ABD satışları ilk haftada 400 bini geçti

Fils-Aime, mağazalardaki Wii U stoklarının tükendiğini ve de stokları yenilemek için oldukça yoğun bir çalışma içinde olduklarını belirtti. Wii U’ya olan talebi bir ölçüm aracı olarak kullanmak ise biraz zor olarak gözüküyor. Zira, cihazın satışa sunulmasından bu yana ABD’deki çevrim içi mağazalardan cihazı satın almanın pek kolay olmadığı belirtildi. Bölgesel mağazalara bakıldığında ise sadece 299 dolarlık baz modelin bazı pazarlarda bulunabildiği belirtildi. 2006 yılının kasım ayında ABD’de satışa sunulan Wii U’nun ilk hafta satış rakamı ise 475 bin olarak kaydedilmişti. Wii U’nun başlangıcı selefinin az da olsa gerisinde kalmış gibi gözükse de, mevcut tablo üstünden bir yargıya varmak için henüz erken olduğu belirtildi. Noel dönemi satış performansının Wii U’nun ABD karnesi için daha gerçekçi bir tablo çizeceği düşünülüyor.

İlgili >> CNET

KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR

Küçük Ev Aletlerinde Premium\'a Özel Sepette %5 İndirim Fırsatı
Seçili Vantilatörlerde Premium\'a Özel Sepette Net indirim!
Seçili Televizyonlarda Premiuma Özel Sepette %5 Net İndirim!
Roborock Markalı Süpürgelerde Sepette %8 İndirim!
Arnica GH21480 Diamond Blender Set

Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.