Teknoblog Manşetler Twitter iOS ve Android uygulamalarına giriş doğrulama özelliği ekledi

Twitter iOS ve Android uygulamalarına giriş doğrulama özelliği ekledi

EN SON HABERLER

OnePlus TV Android TV’ye farklı bir açıdan yaklaşacak

OnePlus, ilk televizyonunu eylül ayında Hindistan'da satışa sunacağını hafta içinde açıklamıştı. Şirketin CEO'su Pete Lau, Gadgets360 sitesine verdiği röportajda...

Apple Music’ten yeni şarkıların keşfi için yeni liste

Spotify'ı yakalamaya çalışan Apple Music, özellikle ABD'de etkileyici bir hızla büyümesini sürdürüyor. Apple bu büyümeyi biraz daha hızlandırmak için...

Netflix’ten içerik önerileri için yeni araç

Netflix, izleyicilerine yeni içerikler önerirken algoritmalardan yararlanıyor. Ancak şirket bu yaklaşımda radikal bir değişikliği test ediyor. Netflix, Collections adını...

Twitter’ın danışmanları Twitter’dan şikayetçi

Twitter, Güven ve Emniyet Kurulu adını verdiği danışma kurulunu bundan üç yıl önce kurmuştu. Kurulun platformu saran taciz ve...

Vivo iQOO Pro tanıtıldı: Snapdragon 855+, 4500 mAh pil

Vivo'nun oyun odaklı markası iQOO yeni akıllı telefonunu gözler önüne çıkardı. Vivo iQOO Pro adını taşıyan telefon 4G bağlantıyı...

Twitter iOS ve Android uygulamalarını iki aşamalı doğrulama özelliği sayesinde biraz daha güvenli hâle getirecek yeni güncellemeler yayınladı. Çift aşamalı kimlik doğrulama özelliği geçtiğimiz aylarda web sitesinde kullanıma sunulmuştu. Kullanıcıların bu sistemi kullanmaları için telefon numaralarını girmeleri gerekiyordu, ancak son güncellemeyle birlikte doğrulama aşamasında Twitter’ın mobil uygulamaları kullanılabilir hâle geliyor.

twitter-giris-dogrulama-070813

Mobil uygulamalar güncellenmeden önce çift aşamalı doğrulama sistemini kullanmak için şifrenizi girerken telefon numaranızı da girmeniz gerekiyordu. Sonrasında Twitter telefonunuza bir güvenlik kodu gönderiyor ve bu kodu ilgili yere girmeniz gerekiyordu. iOS ve Android uygulamalarının en güncel sürümüyle birlikte kullanıcı girişi istekleri mobil uygulamalar üzerinden gerçekleştiriliyor, bu da telefon numarasına olan ihtiyacı ortadan kaldırıyor.

İki aşamalı kimlik doğrulama seçeneğinin aktif olduğu durumda giriş yaparken, Twitter mobil uygulamalara kullanıcı girişi isteklerine dair yayında bulunuyor. İnternet tabanlı olduğu ve telefon numarası üzerinden işlemediği için, tarayıcı detayları ve yaklaşık konum gibi bilgiler de uygulamalar içinden görüntülenebiliyor. Bu yöntem sayesinde birinin hesabınıza izinsiz girmeye çalıştığını da görme şansına sahip oluyorsunuz. Telefonunuzu kaybetme durumuna tedbir amacıyla Twitter yedek kodları da kullanıcılara sunuyor.

Uygulamaları kullanmak için yalnızca internet bağlantısına ihtiyaç duyulduğu için iki aşamalı doğrulama sistemi dünyanın herhangi bir noktasında kullanılabilir. Ancak SMS üzerinden giriş doğrulama işlevi yalnızca destekleyen mobil operatörlerin kapsama alanında kullanılabiliyor. Bu da dünya çapındaki herkesin SMS ile doğrulama kapsamına girmediğini gösteriyor. Sonuç olarak iOS ve Android uygulamaları sayesinde Twitter’ın çift aşamalı giriş doğrulama sistemi daha fazla kişi tarafından kullanılabilecek demektir.

twitter-fotograf-galeri-070813

Dün gelen güncellemelerle birlikte kullanıma sunulan diğer özellikler arasında fotoğrafların görüntülenmesiyle ilgili olanlar da bulunuyor. Birinin profilini ziyaret edip “Daha fazla fotoğraf görüntüle”ye dokunarak o kişinin fotoğraflarını bir galeride görüntüleyebileceğiniz gibi, iOS uygulamasında fotoğraf arama sonuçlarını da yine benzer şekilde galeri görünümü eşliğinde görebilirsiniz. Listelerin oluşturulması ve yönetimleriyle ilgili çeşitli araçlar da dikkat çekici değişiklikler arasında bulunuyor.

Twitter’ın iOS ve Android uygulamalarını aşağıdaki ilgili bağlantıları takip ederek indirebilirsiniz.

İlgili >> Twitter, iTunes App Store, Google Play Store

33 YORUMLAR

  1. Telefonuma twitter dogrulama ekledim ilk baslarda pc den girdigimde telefonumdan onaylamami istiyordu onaylayıncada giris yapiyordu dün tekrar pcden giris yapayım dedim telefonumdan giris onayi istedi onaylamama ragmen giris yapmadi daha sonra hesabiniz baska telefonla iliskilendirilmis mesaji geldi ama telefonumda twitter hala acikti bende sorun düzelir diye telefonumdaki twitter uygulamasini silip tekrar yükledim artık telefonumdanda giris yapamiyorum telefondan giris yaptigimda twitter.com dan geçici şifre alın yazisi çıkıyor giriş yapamadığım bir hesapla alakalı nasıl gecici bir sifre alabilirim pc den girdigimde ise telefonuza gelen onay kodunu girmeniz gerekiyor diyor tabi öyle bir kodunda biryere geldigi falan yok şifremi sıfırlayıp tekrar gireyim diyorum yiye telefondan giris onayı istiyor yedek dogrulama koduda elimde degil hesabimi nasil geri alabilirim 30bin takipcim vardi evlat acısı gibi koydu :) yardimci olabilecek bir arkadas varsa sevinirim

  2. Aynı sorun bende de mevcut giremiyorum hesabıma. Milyonlarca kullanıcısı olan twitter nasıl böyle bir saçmalık yapabilir inanılır gibi değil. hesabımı mutlaka geri almam gerekiyor lütfen çözen olursa burdan yardımcı olsun

  3. ya acil bi çözüm yolu bulun şuna ya kaç kişi bu durumu yaşıyor düzelmeyecek bişeyse söyleyin yeni hesap açalım o zaman ya bizim hesabımızı acil geri almamız gerekiyor çözülmeyecek bişey değildir bu eminim!!!

  4. yahu lütfen şu kodu kaldırın bir çoğumuz habersiz çıkış yaptık ne telefondan nede internetten giremiyoruz. en azından giremiyorsa hesaplar kapatılsın rahat edelim..

  5. ben de aynı olaydan mağdurum, pcden kod istiyor giremiyorum, uygulamadan da ”twitter.com üzerinden geçici şifre oluştur” diyor giremiyorum :(( bir çözümü olmalı yaaa :((

  6. Twitter iOS ve Android uygulamaları için yeni bir güncelleme çıkardı. Değişiklikler listesinde giriş doğrulama yöntemiyle ilgili hataların giderilmesi de bulunuyor. Güncellemeyi yapmanız hâlinde sorunlarınızın düzelmesi ihtimali bulunuyor.

  7. ben şifremi unuttum telefonumdan girerken şifremi unuttuma tıkladım mailime link geldi ve tıkladım ona yeni bi tane şifre belirledim girmeye çalıştım “yedek kod almanız gerek” diye bi yazı çıktı zaten vardı yedek yok yazdım onu çok fazla yedek kod aldınız yeni bi tane almanız gerek diye bi yazı çıktı yeni almaya çalışıyorum ama alamıyorum lütfen yardımcı olursanız sevinirim

  8. bu twitter doğrulama kodunu ancak twitter adminleri halleder başka türlü sanmıyorum düzelsin bende 10 gündür giremiyorum yeni bir güncelleme beklememiz lazım bu konuya duyarsız kalmamaları lazım akski takdirde hesaplara bir daha ualaşamayız

  9. 2 haftadır giriş yapamıyorum kodu unuttum kaydettim ios7 yükledikten sonra herşey silindi kodu alamıyrm hesaba gireemediğim için nasıl yapabilirim???bilen varsa lütfen yardımcı olsunn

  10. Bende hattımı başka operatöre taşıdıktan sonra telefonuma doğrulama kodu gelmemeye başladı.Hiç bir şey yapamıyorum bilgisi olan varsa yardım edebilir mi?

  11. Attığım mesaj sonrası giriş doğrulama onay sayfasına sms ile doğrula linki geldi fotoğrafta belirttiğim yere tıklayarak telefona gelen mesajdaki kodu girip onaylıyosunuz ama mesaj çok geç geliyo bilginize!

  12. Hala bir yolu bulunamadımı ? aynı durumdan bende şikayetçiyim ama bir şey keşfettim uygulama eğer telefonunuza yüklüyse ve çıkış yapmadıysanız silip tekrar yüklediğiniz zaman uygulamadan kullanabiliyorsunuz ama bilgisayardan girince yine aynı hatayı veriyor

  13. Ya nolur yardim edin yedek kodumu unuttum ve telefona da giris istegi gelmedi uygulamayi sildim tekrar yukledim güvenlik kodunuda kabul etmiyo ya nolur giremiyorum allah askina yardim edin :(

  14. Merhaba , twitter a giriş doğrulamadı ile bağlanıyordum , telefonumdaki uygulamayı yanlışlıkla kaldırdırm , tekrar kurdum fakat telefondaki uygulamada girerken giriş doğrulaması istiyor , saçma bir durum var anlayamadım bu durumla karşılaşan varmı

YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

14,263BeğenenlerBeğen
11,775TakipçilerTakip Et
4,848TakipçilerTakip Et
39,232AboneAbone Ol

MANŞETLER

Xbox Game Pass ve Xbox Live Gold fiyatlarında Türkiye’ye özel indirim

Microsoft'un oyunculara yeni oyun ve çevrimiçi oyun deneyimiyle buluşturan çevrimiçi üyelik platformları Xbox Game Pass ve Xbox Live Gold'un...

iPhone 11 Pro ve gelecek diğer Apple ürünleri için son ipuçları

Apple, sonbahar ile birlikte yeni ürünlerini gözler önüne çıkarmaya hazırlanıyor. Cupertino merkezli şirkete dair isabetli haberleri ve öngörüleriyle tanınan Bloomberg muhabiri Mark Gurman, Apple'ın...

Samsung Galaxy A serisinin büyümesi A50s ve A30s ile devam ediyor

Samsung'un orta sınıf telefon portföyünü büyütme hamlesi devam ediyor. Güney Koreli şirket, bu yaklaşımı doğrultusunda Galaxy A serisine iki yeni model daha ekledi. Samsung...

Yeni Android sürümünün resmi adı sonunda belli oldu

Google, Android'in sonbaharda yayınlanacak yeni sürümünün resmi adını sonunda açıkladı. Şimdiye kadar Android Q adıyla anılan yeni sürüm, Android 10 adıyla kullanıcılarla buluşacak. Uzun süredir...
video

Video: Samsung Galaxy Note 10+ Kutusundan Çıkıyor

Samsung'un 7 Ağustos'ta düzenlediği Unpacked etkinliğinde duyurusunu gerçekleştirdiği Galaxy Note 10 serisinin iki yeni üyesini İstanbul'da düzenlenen lansman etkinliğinde görme fırsatı elde etmiştik. 6.3...

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR