Nokia, Windows Phone 7 platformuna geçişi açıkladığı sırada Symbian’dan yavaş yavaş uzaklaşılacağını, MeeGo’nun ise geliştirme çalışmalarını yapılacağı bir platform hâline dönüşeceğini belirtmişti. Geçtiğimiz haftalarda tanıtılan Nokia N9 ise şirketin ilk ve son MeeGo cihazı sayılırdı. Bu cihazdaki bazı özellikler Symbian Belle işletim sistemiyle yaşamaya devam edebilir.
Yukarıdaki görüntü @Harkinson rumuzlu bir Twitter kullanıcısı tarafından paylaşılmış. Kendisinin Qt’nin hızlı kılavuzlarında rastladığı bu görüntüyle ilgili olarak MyNokiaBlog bazı ayrıntılara dikkat çekiyor. Buna göre, söz konusu arayüz Nokia N9’un MeeGo-Harmattan arayüzüyle bazı benzerlikler taşıyor. Liste formatı ve “swipe” benzeri arayüzün MeeGo’ya çok benzeyeceği belirtiliyor. Ekran görüntüsü aşağı doğru çekilen durum çubuğu ve içerik tabanlı alt çubuğu da açığa çıkarıyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yapay zekâ dönüşümü Oracle’da 21 bin çalışanın ayrılmasıyla sonuçlandı

Meta Arena ile Polymarket ve Kalshi’ye rakip olmaya hazırlanıyor

Google Home Speaker’ın gizli kalan detayı erken satış sayesinde ortaya çıktı

Apple Davetiye yeni tasarımlar ve ortak yönetim özelliğiyle güncellendi

Galaxy Watch 9’un tasarımı sızdı, Watch Ultra 2 için yeni detaylar geldi
Her ne kadar Nokia Windows Phone 7 platformuna yönelmiş olsa da, şirketin tepe yöneticisi Stephen Elop, Symbian en az 2016 yılına kadar desteklenmeye devam edeceğini belirtti. Bu, yeni Symbian cihazlarının gelmeye devam edeceğinin de bir göstergesi. Zaten Nokia 700 Zeta ve çeşitli kız isimleriyle adlandırılmış Symbian Belle cihazları da bunu destekliyor.
İlgili – MyNokiaBlog
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


