Sony Ericsson, Şubat ayı ortalarında Barselona’da düzenlenecek olan Mobil Dünya Kongresi’nin hemen öncesinde, 13 Şubat günü bir basın toplantısı düzenleyecek. Bu toplantının davetiyeleri çeşitli basın kuruluşlarına ve bloglara gönderilmeye başlandı. Herkes sabırsızlıkla Xperia Play adıyla çıkarılacak PlayStation cep telefonunu beklerken Sony Ericsson Xperia serisine başka cihazlar da ekleyecek gibi görünüyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Google Android’de uygulama yüklemeyi değiştirecek yeni takvimi duyurdu
Apple’ın yeni işlemci yol haritası ortaya çıktı

Samsung Galaxy A27 5G daha ince çerçeveler ve yeni işlemciyle geldi

YouTube Shorts’a TikTok’u hatırlatan yeni özellikler geldi

Ölümlü Tesla kazasında yeni iddia: Sürücü FSD’yi devre dışı bıraktı
Gönderilen davetiyelerde boy gösteren kadının bir oyunsever olduğunu düşünebilirsiniz, ancak sanki Sony Ericsson’un şapkasından PlayStation Phone’un yanı sıra sosyal medya dostu bir telefon da çıkacak gibi görünüyor. Davetiyenin konsepti buna uygun düşüyor. Ayrıca Sony Ericsson’dan yepyeni sosyal araçlar görmek güzel olurdu, TimeScape ve MediaScape’in de yenilenme vaktinin geldiğini düşünüyoruz. Bu arada önümüzdeki ayın hemen başında CES 2011 düzenlenecek. Belki de, Sony Ericsson bir sürpriz yapar ve PlayStation cep telefonunu, nam-ı diğer Xperia Play’i burada tanıtır, ne dersiniz?
İlgili – XperiaX10Blog


