Teknoloji

Nokia maliyetleri azaltma adına genel merkezini satışa çıkarmayı düşünüyor

Nokia maliyetleri azaltma adına genel merkezini satışa çıkarmayı düşünüyor
Haberleri Kaçırma! Teknoblog'u Google Arama'da tercihli kaynağın yap ve En Çok Okunan Haberler'de bizi daha sık gör.
Tercihli Kaynak Ekle

Yeniden yapılanma sürecinde Windows Phone’a büyük ümitler bağlayan Nokia, bu süreçte maliyetleri kısmak adına alternatif yolları da gözden geçiriyor. Şirket bu doğrultuda genel merkez binasını satışa çıkarıp, daha sonra yeniden kiralamayı düşünüyor. Fin gazetesi Iltasanomat’ın haberine göre genel merkezin 200 ila 300 milyon avro civarında bir fiyata satılabileceği belirtildi. Nokia yetkilileri haberi doğrularken, bunun tasarruf seçeneklerinden biri olabileceğinin altını çizdiler.

Nokia maliyetleri azaltma adına genel merkezini satışa çıkarmayı düşünüyor

Nokia adına açıklama yapan Maija Taimi, şirketin taşınmazlarını değerlendirmeyi gözden geçirdiklerini ve genel merkezin de bunlar arasında yer aldığını dile getirdi. Şirketin genel merkez binasına şu aşamada bir talibin olup olmadığı ise henüz bilinmiyor. Nokia’nın yeniden yapılanma sürecinde bu sıradışı tasarruf önlemini devreye sokup sokmayacağı merakla bekleniyor.

İlgili >> Reuters

KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR

Küçük Ev Aletlerinde Premium\'a Özel Sepette %5 İndirim Fırsatı
Seçili Vantilatörlerde Premium\'a Özel Sepette Net indirim!
Seçili Televizyonlarda Premiuma Özel Sepette %5 Net İndirim!
Roborock Markalı Süpürgelerde Sepette %8 İndirim!
Arnica GH21480 Diamond Blender Set

Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.