Teknoblog Mobil Samsung B7300 Omnia LITE hafifliğine rağmen ağırlığınca özellik sunuyor – Galeri

Samsung B7300 Omnia LITE hafifliğine rağmen ağırlığınca özellik sunuyor – Galeri

PAYLAŞIN

omnialite-b7300-2Samsung yeni bir Omnia’yı doğrusunu söylemek gerekirse Omnia Lite’ı Türkiye’ye getiriyor. “Pratik ve Akıllı” olarak lanse edilen B7300 Omnia Lite multimedya, internet ve iş uygulamaları için tam destek isteyen kullanıcıları hedefliyor.

TouchWiz 2.0 arayüzüne sahip olan bu telefon indirilebilir çevrimiçi bileşenler sayesinde kullanışlılığı daha da arttırıyor. Üç boyutlu multimedya oynatıcısı da gelişmiş bir mobil deneyim sunuyor. Push e-posta desteği, Microsoft Office Suite, Opera internet tarayıcısı gibi yazılımlarla gelen B7300 Omnia LITE hem HSDPA hem de WiFi desteği sayesinde hızlı mobil internet erişimi sunuyor. 3 megapiksel kamerası, GPS desteği ile Omnia Lite, adındaki “hafif” takısına rağmen ağırlığınca özellik sunuyor. Eğer geçen hafta burada yazdığımız gibi bir durum gerçekleşirse, B7300 Omnia LITE’ı Windows Mobile 6.5’e terfi ettirmek de mümkün olabilir. Burada insiyatif Samsung Türkiye’de gibi görünüyor.

Galeri: Samsung B7300 Omnia LITE
[nggallery id=181]

Samsung?tan Pratik ve Akıllı B7300 OmniaLITE

Tarayıcınız bu resmin gösterilmesini desteklemiyor olabilir.Samsung B7300 OmniaLITE, pratik bir akıllı telefon arayüzü ile birlikte multimedya, internet ve iş uygulamaları için tam destek isteyen kullanıcılara yönelik geliştirildi. Samsung B7300 OmniaLITE, TouchWiz 2.0 arayüzü ve indirilebilir online widgetlar ile oldukça kullanıcı dostu bir telefon olmanın yanısıra, üç boyutlu multimedya oynatıcısıyla da gelişmiş bir mobil deneyim sunuyor.

Samsung B7300 OmniaLITE, güçlü iş uygulamaları ve multimedya özelliklerine sahip. Telefon, birden fazla hesap için push e-mail desteği ve dokümanlara erişim için Microsoft Office Suite sunarken, Opera internet tarayıcısı; HSDPA ve Wi-Fi bağlantıları Internet?e hızlı ve kolay erişim sağlıyor. Çoklu codec destekli yüksek kalitedeki video deneyimi, 3 megapiksel kamera ve GPS ile Samsung B7300 OmniaLITE tek bir cihazda eksiksiz bir mobil deneyim sunuyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Samsung Galaxy S9+'ın izine benchmark testinde rastlandı

23 YORUM

  1. Samsung B7300 Omnia LITE
    daha yeni aldım şarjı bitti şarja takıyorum ilk basta 2-3 dakika şarj ışığı yandı ama sonra ne telefon açılmakta nede şarj oluyor
    bilen yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler

  2. benim telefonumda bundan ama hiç memnun değilim söylenen hiçbir özelliği yok biri bana anlatabilir mi tam olarak nasıl kullanacgımı:S

  3. özelsenarist abisi bildiğiniz gibi windows la çalışıyor proğram göçmüş olabilir isterseniz servise bi gönderin derim benimde aynı oldu yeniden kurulum yapıldı düzeldi şimdi çok memnunum inşaallah proğmdadır yeniden yükleme yapıyorlar

  4. Kardeş ilk önce Samsung New Studio kur sonrasın da ActiveSync diye bi program var Windows telefonlar için onu kur sonrasın da telefonu tak hemen tanıyor…

  5. Samsung B7300 aldım şarjı bitti şarja takıyorum ilk basta 2-3 dakika şarj ışığı yandı ama sonra ne telefon açılmakta nede şarj oluyor. 2 defa servise gitti ama aynı sorun devam ediyor. çıldırıcam ya problem nedir bilen varmı..

  6. arkadaşlar bu telefon tam aradığım telefon.ben gayet memnunum windows tabalı olduğu için pc gibi kullanıyorum. özellik çok daha çözemedim…kullanmayı iyi bilmek lazım

  7. ya bu hafıza kartını takıyorum ama müzikleri resimleri göstermiyor bana yardımcı olursanız sevinirm arkadaşlar bt7300

  8. merhaba arkadaşlar, ben bu telefonu kampanya ilk çıktığında aldım ve kullanmadığım özelliği kalmadı, merak ettiklerinizi detatylı olarak yazabilirim,film olarak divx filmlerini direk atabilirsiniz kendi biraz fazla yer kaplıyor ama görüntü süper ekran ayarı yapmanıza gerek yok otomatik olarak kendisi ayarlıyor, navigasyon programı olarak igo-8 kullanıyorum süper…

    • Slm. Kardeş Sen anLarsın bu Konulardan ;
      Şımdı Bnm Telefonu Pc ye USB Girişle Bağlıyorum PC tanımıyor .
      Bide Su opera ya Fln bedava Gırmıyor . Su USB giriş Problemını NAsıl çozeceğimi Soylersen Çok Memnun olurum Şımdıden Teşekkürler .

  9. arkadaşlar bu telefonu bir arkadaşımdan 2.el olarak aldım. ekran yüzeyi baya bi çizik. bu sorunu nasıl halledebilirm. çizilen yüzey kısmı değiştirilebiliyor mu? yrdımlarınızı bekliyorum.

  10. Kesinlikle tavsiye etmiyorum alalı 4 ay oldu 2 kez sarj dolmadıgı için servise yolladım 3. de telefon açılmıyordu tekrar yapılması için servise yolladım 600 lira servis ücreti istediler zaten telefonun piyasadaki fiyatı 1100 lira alcaksanızda almayın başınıza bir sürü dert açıyo sahsen ben aldıgıma bu telefona verdiğim paraya çok acıyorum .

  11. ya bende aldım bu telefondan ama nasıl kullanırım ne yaparım bilmiyorum geri vermeyi düşünüorum ayrıca ben bu telefondan radyo dinleyemiyorum çünkü ses gelmiyo çok kısık bunun bi ayarı varmı sizce bu telefonu kullanmalımıyım ben başta s7233 istemiştim ama yanlış anlaşılmadan dolayı bu telefonu göndermişler sizce ne yapmalıyım bn s7233 mü alayım bunumu kullanayım ne olur yanıt verin

  12. mehmet şimşek kardeş b7300 telefonu kullanmışsın ve çok da iyi biliyorsun. bende de var aynı telefondan. ancak tam kullanamıyorum.camı çok çizik. değiştirebiliyormuyuz bilemiyorum v.b. konular. sana nasıl ulaşabilirim. face den yada msn den. yardımcı olursan çok sevinirim kardeşim. şimdiden teşekkür ederim.

  13. arkadaşlar benim b7300 telefonumun üst tarafında değişik işaretler var ne ben kimseyi arayabiliyorum ne de kimse beni.telefonum kapalı görünüyo yani ne yapabilirim yardımcı olun lütfen…

    • Ekrem Kardeşım Bn sana Yardımcı oLıyım .
      Şımdı Sen Uçak Moduna Gırmışşın .
      En uste Sarj Sımgesı gozukuor ya onun yanına Tıkla Kalemle Veya Elınle Orda Şebeke Yerını Seç .
      Ondan Sonra Orda Yazacak Wi-Fi BlueThoot fLn İşte BIRDE..!
      Uçak modu Yazan Yerın aLtında Telefon yazıyor Telefona Tıkla Acıldı Yazacak Hayırlı oLsun..

  14. ben bu telefondan kullanıyor bkaın büyük yazıyorum SAKIN HA SAKIN BULAŞMAYIN…Özelligi çok ama kullanışı berbat arızası çok bi telefon..1 sene içinde 3 defa servise gitti

  15. bende samsung gt-b7300 kullanıcısıyım.telefonun nerden ayarını bozdum bilmiyorum ama telefon numarası yazarken 3. rakamdan sonra tire(-) koyuyor bunu iptal etmek istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.

  16. arkadaşlar bu telefonu aldım ama müzik yolayacam ortam oynatıcıdan giriyorum gönderme yetkisi yok ne yapabilirim arkadaşlar

Siz ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyoruz

Lütfen yorumunuzu yazınız
Lütfen adınızı ve soyadınızı giriniz