Ana Sayfa » Ürünler » Oyun Konsolu » Kısıtlı sayıda üretilen PS4 Uncharted 4 versiyonu nisanda satışa sunulacak

Kısıtlı sayıda üretilen PS4 Uncharted 4 versiyonu nisanda satışa sunulacak

ps4 uncharted 4

PlayStation 4 satın almak için Uncharted 4’ün piyasaya çıkmasını bekleyenlere Sony’den özel bir teklif geliyor. Şirketin yeni duyurduğu PS4 Uncharted 4 versiyonu; mavi ve gri renkleri, serinin yıldızı Nathan Drake’in resminin işlendiği ana makinesi ve altın renkli Uncharted logosuyla dikkat çekiyor. Söz konusu versiyonun özel olarak üretildiğini belirtmek gerekiyor.

500GB depolama alanı bulunan özel konsol, 26 Nisanda Uncharted 4 ile birlikte satışa sunulacak. Tabii, bu tarihin gerçekleşmesi için oyunun çıkışının bir kez daha ertelenmemesi gerekiyor. Konsol ve oyun paketinin ABD satış fiyatı 399 dolar olarak belirlendi.

ps4 uncharted 4

Sony, halihazırda PlayStation 4 sahibi olan ancak özel üretim konsolun renklerini beğenenleri de unutmuyor. Şirket mart ayının başında Dual Shock 4 oyun kumandası ve kablosuz kulaklığın gri ve mavi renkli versiyonlarını satışa sunacak. Kulaklığın fiyat etiketinde 64.99 dolar yazacak. Kablosuz kulaklık içinse 99.99 dolar ödenecek.

ps4 uncharted 4

1 Yorum

  1. 4K tvlerin panellerinde pikseller çok fazla belli yani büyük olduğu için ekrandaki objeler kötü gözüküyor yani ultra dediğimiz 4K teknolojısini tam yansıtamıyor oysa cep telefonlarında full hd 2k ve 4K olmak üzere böyle bişey söz konusu değil yani piksel nerdeyse göremiyorsunuz bu görsellik açısından çok güzel ..bu 4K TV panel olayına ise Sony nin ciddi anlamda el atması gerekiyor yani retina ekranlamı çıkar yoksa amoled ekranlamı bilemem çünkü gerçekten bu detay göze hiç hoş gelmiyor bu tvler zaten ateş pahası hak edecek icraata sahip değilken üstüne üstlük ekrandaki pikseller bu tvlerin 20 bin 40 bin etmesini tescillemeye yetmiyor

YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

TikTok ABD’de uygulama mağazalarından çıkarılıyor

TikTok ve WeChat, 20 Eylül'den itibaren ABD'de mobil uygulama mağazalarından kaldırılacak. Söz konusu karar, ABD Ticaret Bakanlığı tarafından duyuruldu. ByteDance'in sahibi olduğu uygulamalarla ilgili...

Samsung Galaxy Z Fold 2 İncelemesi

Katlanabilir telefonlar en sonunda geçen yıl, öncesindeki beklentiler, sızıntılar ve dedikoduların ardından tüketicilerle buluşmaya başlamıştı. Ancak yeni bir ürün kategorisinin ilk üyeleri, ilk olmanın...

Facebook ve Instagram kullanıcıları yine erişim problemi yaşadı

Aralarında Türkiye'nin de bulunduğu, çeşitli Avrupa ülkelerinde ve ABD'de yaşayan bazı Instagram ve Facebook kullanıcıları dün akşam saatlerinde servise erişmekte veya içerikleri yüklemekte sıkıntılar...

Oppo, Samsung ve Xiaomi ürünlerinde yüzde 30’a varan indirim fırsatı

Akıllı telefonunu yenilemek veya akıllı saat, kablosuz kulaklık vb. aksesuarları satın almak isteyenler için GittiGidiyor'da Oppo, Samsung ve Xiaomi ürünlerini kapsayan bir indirim kampanyası...

Sony Xperia 5 II tanıtıldı: Snapdragon 865, 120Hz ekran

Sony büyük telefonlardan fazla hoşlanmayan ancak telefonla fotoğraf çekmek, video izlemek ve oyun oynamak gibi şeyleri sevenler için Xperia 5 II ile yeni bir...

Sony PS5 ile birlikte çıkacak oyunların listesini açıkladı

Sony, PlayStation 5 ile birlikte aynı anda çıkacak birinci taraf oyun serisini duyurdu. Bunun yanı sıra özel oyunlarının PS4 sürümleriyle ilgili bazı ayrıntıları ve...

Sony beklenen açıklamayı yaptı: PS5 fiyatları ve çıkış tarihi belli oldu

Sony, PlayStation YouTube ve Twitch hesapları üzerinden yayınladığı dijital gösterimle birlikte birinci taraf oyunları ve iş birliği yaptığı oyun stüdyolarından gelecek oyunların fragmanlarını gösterdi....

iOS 14, iPadOS 14, watchOS 7 ve tvOS 14 yayınlandı, indirin

Apple dün akşam saatlerinde gerçekleştirdiği Sonbahar 2020 Etkinliğinin sonunda bir sürpriz yaparak işletim sistemlerinin büyük bir kısmı için güncellemeleri 16 Eylül'de yayınlayacağını açıklamıştı. Şirket,...

Oculus’un yeni sanal gerçeklik başlığı Quest 2 tanıtıldı [Video]

İkinci nesil Oculus Quest sanal gerçeklik başlığı Quest 2, önümüzdeki ay 299 dolarından başlayan fiyatlarla yurt dışında satışa sunuluyor. Facebook, Quest 2 için ön...

iOS 14 İncelemesi

Apple WWDC 2020'de ön gösterimini gerçekleştirdiği ve geride kalan yaz ayları boyunca yayınladığı geliştirici ve herkese açık beta sürümlerinin sonucunda son hâline getirdiği iOS...

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Sony Xperia 5 II çıkar çıkmaz Android 11 ile güncellenecek

Dün itibarıyla resmiyet kazanan Sony Xperia 5 II kutusundan Android 10 işletim sistemiyle çıkacak. Ancak iddialara göre, telefonun Android 10 ile olan yolculuğu pek...

Sony’den PlayStation 5 stoklarıyla ilgili önemli açıklama

Sony, aksi yöndeki iddialara rağmen, PlayStation 5 stoklarının çıkış döneminde fazla sayıda olacağını belirtti. Sony Interactive CEO'su Jim Ryan'a göre, PS5'in çıkış dönemindeki stoğu...

Sony Xperia 5 II tanıtıldı: Snapdragon 865, 120Hz ekran

Sony büyük telefonlardan fazla hoşlanmayan ancak telefonla fotoğraf çekmek, video izlemek ve oyun oynamak gibi şeyleri sevenler için Xperia 5 II ile yeni bir...

PS5 PS4 oyunları ile yüzde 99 uyumlu olacak

Sony PlayStation 5'in fiyatını ve çıkış tarihini açıkladı. Aynı zamanda şirketin konsolla birlikte başlangıçta yayınlayacağı altı oyunun detayları da belli oldu. Doğrusu PlayStation 5...

Sony PS5 ile birlikte çıkacak oyunların listesini açıkladı

Sony, PlayStation 5 ile birlikte aynı anda çıkacak birinci taraf oyun serisini duyurdu. Bunun yanı sıra özel oyunlarının PS4 sürümleriyle ilgili bazı ayrıntıları ve...

Sony PS5 aksesuar fiyatlarını açıkladı

Sony, PS5 etkinliğinde konsolun merakla beklenen fiyatlarını ve çıkış tarihini açıklamakla sınırlı kalmadı. Şirket, konsol için hazırlanan çeşitli aksesuarların fiyat bilgilerini de kamuoyuyla paylaştı. Söz...

Bilgilendirici ve kaliteli teknoloji videoları için Teknoblog YouTube kanalına abone olun