IMAP desteği en sonunda Outlook.com’a da geliyor. Microsoft’un bir yıldan biraz daha fazla süre önce faaliyete geçirdiği e-posta servisine eklediği bu desteği Reddit üzerinde gerçekleştirdiği “Ask Me Anything” (Bana Her Şeyi Sor) seansında duyurdu. Hemen ardından da yayınlanan bir blog yazısıyla detaylar paylaşıldı.
Microsoft’tan Steve Kafka’nın yazdığı yazıya göre, nispeten eski bir protokol olan IMAP genellikle normal cep telefonları ve Mac sistemler üzerinde çalışan e-posta istemcileri tarafından destekleniyor. Microsoft gelen fazla sayıdaki geri bildirimlere kulak vererek bu desteği Outlook.com’a ekleme kararı almış.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Microsoft Outlook Mac uygulaması sonunda Apple’ın yeni tasarım diliyle uyum sağladı

Microsoft AI CEO’su Anthropic’i eleştirdi: Claude’un bilinci hakkında konuşmak tehlikeli

Xbox Series X25, saydam yeşil kasayla kasımda geliyor

Microsoft Build 2026 yapay zekâ odaklı 7 duyuruyla geldi

Surface RTX Spark Dev Box 128 GB bellekle yerel AI işlerine geliyor
IMAP desteği ve OAuth sayesinde üçüncü taraf uygulama geliştiricileri de Outlook.com e-posta kutusuna erişen yeni uygulamalar ve servisler geliştirebilecek. TripIt, Sift, Slice, Unroll.me, Other Inbox, Context.io gibi üçüncü taraf uygulama ve servisler daha şimdiden Outlook hesap destekleriyle daha fazla entegre olmalarını sağlayacak bu desteği sistemlerine ekledi.


