Nokia Siemens Networks, WiMAX ile ilgili işlerini NewNet Communication Technologies adlı bir şirkete sattı. Bu durum WiMAX teknolojisinin geleceğinin Avrupa ve ABD’de çok parlak olmadığına dair bir işaret olarak yorumlanabilir. Aslında mobil operatörlerin WiMAX’ten çok bir diğer 4G teknolojisi olan LTE’ye olan ilgisi de bu yeni gelişmeyle desteklenmiş oluyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

WhatsApp, iPad’de Liquid Glass tasarımını test etmeye başladı

Microsoft Windows 10 desteğini sessizce bir yıl daha uzattı

Yeni iddia Apple’ın iPhone Ultra 2 üzerinde çalıştığını öne sürüyor

Nothing Phone (4b) tanıtılmadan önce neredeyse tüm özellikleri ortaya çıktı

Oppo Reno16 F 50 MP selfie kamerası ve 7000 mAh piliyle duyuruldu
NewNet anlaşmanın detaylarını açıklamadı ancak yıl sonuna kadar 300 çalışanı bünyesine katacağını duyurdu. Şirket WiMAX altyapsını küresel bazda sunma niyetinde olduğunu da belirtti. Bu satış, Nokia Siemens Networks’ün geleceğe dönük yeniden yapılanma planında WiMAX’e yer olmadığını da gösteriyor.
İlgili – NewNet Communication Technologies
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.



