Teknoblog Mobil Nokia E72 ve E71 karşı karşıya

Nokia E72 ve E71 karşı karşıya

nokia-e72-vs-e71

Nokia’nın bu hafta başında duyurduğu telefonlardan birisi olan E72’nin E71’e göre ne gibi farkları var? Bu merak konusu, Google aramalarından bunu görebiliyoruz. 5 megapiksellik kamera, 3.5 mm’lik kulaklık girişi, entegre pusula sayabileceğimiz farklar. Ancak karşılaştırmanın en güzeli her iki telefon da bir aradayken yapılıyor.

Symbian-Guru sitesi Nokia E72’nin prototiplerinden birisini ele geçirmiş. Bu prototip üzerinden E72’nin selefi E71 ile kıyaslaması yapılıyor. Aradaki farkları görmek isteyenler için gerçekten ikna edici fotoğraflar bulunuyor. İlgilenenler yazının devamındaki bağlantıdan Symbian-Guru’nun incelemesine ulaşabilirler.

İlgili – Symbian-Guru

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:
HMD Global MWC 2018'de Nokia için "ses getirecek" bir duyuru planlıyor

16 YORUM

  1. bende samsung f480 var ama hiç memnun değilim ekranı çok çabuk donuyor ama şimdi e72 kullanıyorum çok memnunum herkese tavsiye ederim

  2. E 72 E71 ile benzer özellikler gösterse de yine bir üst model güzellikler ayrıntılarda gizlidir. E 72 den memnunum tavsiye edebilirim.

  3. Nokia x3 aldım hayatımın hatasını yaptım..
    Bir sitede E72yi 180e satıyor adam boşta duruyo diye..Onunla takas yapmaya çalışıyorum..Umarım dediğiniz kadar vardır millet ..

  4. E72 E71’den daha geniş ve yayvan, ama cok hızlı 71, kibar, narin ve ortadakı optik navigasyon tuşu harika olmuş.

  5. Herşeyi güzel ama ses yönünden can sıkıcı…Böylesi güzel telefona daha güçlü hoparlör konulmalıydı.

  6. şuan bu yorumu e72 den yazıyorum.tek kelimeyle süper…keşvedecek çok özelliği var. navigasyon süper.araçla seyehat ederken yolu aynen gösteriyor.haritaya falan gerek yok. 5mp kamerassına diyecek laf yok… oyun sıkıntısız oynaya bilirsiniz..wifi diğer bi öne çıkan özelliği.. tek sorun sesi biraz az .. bunuda nokia yazılım yükseltmeyle halledeceğini duyurdu.herkeze tavsiye ederim…

Siz ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyoruz

Lütfen yorumunuzu yazınız
Lütfen adınızı ve soyadınızı giriniz