Sony Ericsson gelecek hafta başlayacak olan CES 2012’de “büyük bir şey” tanıtacağının işaretini verdi. Herhalde birkaç aydır ortalıkta dedikodusu dolaşan Nozomi kod adlı cihaz resmiyet kazanacak. Bu arada Sony Ericsson’un sözünü ettiği cihaz ABD’ye özel olduğunu düşündüğümüz LT28at de olabilir, bu ihtimâli de yabana atmamak gerek.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Apple fiyat artışlarının devam edebileceğinin işaretini verdi

Microsoft Windows 10 desteğini sessizce bir yıl daha uzattı

Yeni iddia Apple’ın iPhone Ultra 2 üzerinde çalıştığını öne sürüyor

Nothing Phone (4b) tanıtılmadan önce neredeyse tüm özellikleri ortaya çıktı

Oppo Reno16 F 50 MP selfie kamerası ve 7000 mAh piliyle duyuruldu
Geçen ayın sonlarında ortaya çıkan LT28at’nin 13 megapiksel kameraya sahip, 1.5 GHz’lik çift çekirdekli işlemcili ve 4 inç’in üzerinde boyuta sahip bir ekran barındıran cihaz olduğunun ipuçları verilmişti. Nozomi veya LT28at… Sony Ericsson’un gelecek hafta CES 2012’de tanıtacağı cihazdaki teknik özelliklerin çerçevesini bunlar oluşturabilir. Bu arada Sony Ericsson cihaz hakkında biraz daha merak oluşturmak için yukarıdaki fotoğrafı yayınladı. Fotoğrafta yer alan soldan ikinci kişinin elinde Sony Ericsson’un gelecek hafta tanıtacağı gizemli cihaz yer alıyor. Siyah renkli bu cihazın gerçekten büyük olduğu görülüyor.
Sony Ericsson geçen yılın CES’inde Xperia arc’ı tanıtmıştı. Bildiğiniz gibi Xperia arc sadece ABD pazarına özel bir cihaz değildi ve ülkemizde de piyasaya çıkmıştı. Sony Ericsson’un bu yılki CES bombasının da önümüzdeki aylarda Türkiye’de piyasaya çıkacak bir cihaz olmasını bekleyebiliriz. Cihazla ilgili detayları gelecek hafta Teknoblog’da buluyor olacaksınız.
İlgili – Sony Ericsson (Google+)
İlgili – Sony Ericsson (Facebook)
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.



