iOS’in şimdiye kadar en şikayet edilen hususlarından bir tanesi olan bildirim sistemi baştan ele alında ve iOS 5 ile birlikte yepyeni bir bildirim merkezi ortaya çıktı. Notification Center adı verilen yeni özellik çeşitli uygulamaların geçtiği bildirimleri tek bir çatı altına topluyor.
Android’deki bildirim sistemine benzer şekilde tüm uygulama bildirimlerini görüntüleyen Notification Center ile birlikte birden açılan bildirim pencereleri tarihe karışıyor. Bunun yerine Android’de olduğu gibi ekranın tepesinden ufak bir pencere inecek ve bu pencereden bildirimlerde bulunulacak. Örneğin Facebook üzerinden bir mesaj aldınız ya da cevapsız bir çağrı var. Hepsini Notification Center, yani Bildirim Merkezinde görmek mümkün olacak. Bildirim listesinde gezinirken herhangi bir kayda dokunulduğunda doğrudan ilgili uygulamaya gidilecek.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

iPhone Ultra için yeni iddia gecikme söylentilerini boşa çıkarıyor

Apple’ın yeni CEO’su tasarımı yeniden şirketin merkezine taşıyabilir

Apple yeni nesil kameralı AirPods ile Siri’ye göz kazandırmak istiyor

Apple’ın yeni Siri tasarımı iPhone 18 Pro hakkında ipucu veriyor olabilir

iPhone 18 Pro daha kalın bir kamera modülüyle gelebilir
iOS 5 Bildirim Merkezine ait ekran görüntülerini aşağıdaki bağlantıda yer alan galeride bulabilirsiniz.
İlgili – Engadget (Galeri)
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.

