Teknoloji

iOS 5 yeni bir bildirim sistemiyle geliyor: Notification Center

iOS 5 yeni bir bildirim sistemiyle geliyor: Notification Center
Haberleri Kaçırma! Teknoblog'u Google Arama'da tercihli kaynağın yap ve En Çok Okunan Haberler'de bizi daha sık gör.
Tercihli Kaynak Ekle

iOS 5 yeni bir bildirim sistemiyle geliyor: Notification CenteriOS’in şimdiye kadar en şikayet edilen hususlarından bir tanesi olan bildirim sistemi baştan ele alında ve iOS 5 ile birlikte yepyeni bir bildirim merkezi ortaya çıktı. Notification Center adı verilen yeni özellik çeşitli uygulamaların geçtiği bildirimleri tek bir çatı altına topluyor.

Android’deki bildirim sistemine benzer şekilde tüm uygulama bildirimlerini görüntüleyen Notification Center ile birlikte birden açılan bildirim pencereleri tarihe karışıyor. Bunun yerine Android’de olduğu gibi ekranın tepesinden ufak bir pencere inecek ve bu pencereden bildirimlerde bulunulacak. Örneğin Facebook üzerinden bir mesaj aldınız ya da cevapsız bir çağrı var. Hepsini Notification Center, yani Bildirim Merkezinde görmek mümkün olacak. Bildirim listesinde gezinirken herhangi bir kayda dokunulduğunda doğrudan ilgili uygulamaya gidilecek.

iOS 5 Bildirim Merkezine ait ekran görüntülerini aşağıdaki bağlantıda yer alan galeride bulabilirsiniz.

İlgili – Engadget (Galeri)

KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR

Küçük Ev Aletlerinde Premium\'a Özel Sepette %5 İndirim Fırsatı
Seçili Vantilatörlerde Premium\'a Özel Sepette Net indirim!
Seçili Televizyonlarda Premiuma Özel Sepette %5 Net İndirim!
Roborock Markalı Süpürgelerde Sepette %8 İndirim!
Arnica GH21480 Diamond Blender Set

Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.