Teknoloji

Acer, Fujitsu, ZTE ve Samsung’un Windows Phone Mango cihazları görücüye çıktı – Video

Acer, Fujitsu, ZTE ve Samsung’un Windows Phone Mango cihazları görücüye çıktı – Video
Haberleri Kaçırma! Teknoblog'u Google Arama'da tercihli kaynağın yap ve En Çok Okunan Haberler'de bizi daha sık gör.
Tercihli Kaynak Ekle

Acer, Fujitsu, ZTE ve Samsung’un Windows Phone Mango cihazları görücüye çıktı – VideoMicrosoft Dünya Çapında Ortaklar Konferansı’nda birkaç yeni Windows Phone Mango cihazını da görücüye çıkardı. Microsoft’un sunumu sırasında sahnede olan bu adlandırılmamış cihazlar katılımcılar tarafından kısa bir süre olsa da gözlendi.

Acer’ın ilk Windows Phone cihazı, Fujitsu tarafından sunulan pembe renkli bir cihaz, ZTE’nin Windows Phone cihazı dikkat çekerken, tüm gözler Samsung’un, Galaxy S II’ye benzeyen Windows Phone Mango cihazı üzerindeydi. Ne yazık ki, bu cihazlar hakkında bir detay verilmedi. Yine de, telefonların neye benzediğini aşağıdaki video sayesinde daha ayrıntılı bir şekilde görebilirsiniz.

Video: Samsung’un Windows Phone Mango akıllı telefonu

İlgili – WinRumors

KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR

Küçük Ev Aletlerinde Premium\'a Özel Sepette %5 İndirim Fırsatı
Seçili Vantilatörlerde Premium\'a Özel Sepette Net indirim!
Seçili Televizyonlarda Premiuma Özel Sepette %5 Net İndirim!
Roborock Markalı Süpürgelerde Sepette %8 İndirim!
Arnica GH21480 Diamond Blender Set

Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.