Eğlence

Microsoft’un Natal sistemli yeni Xbox 360’ı 2010’un ikinci yarısında çıkacak mı?

Haberleri Kaçırma! Teknoblog'u Google Arama'da tercihli kaynağın yap ve En Çok Okunan Haberler'de bizi daha sık gör.
Tercihli Kaynak Ekle

microsoft_xbox_360_project_natal1Microsoft’un Natal projesi 2010 yılının ikinci yarısında çıkacak gibi görünüyor. THQ’nun CEO’su Brian Farrell’in şirketin en son mali tablosunu açıkladığı toplantıda yapmış olduğu bir açıklama ihtimalleri iyice kuvvetlendirdi. Gelecek seri ile pazarda ne gibi değişiklikler olacağı yönündeki bir soruya Farrell, Microsoft’un Natal’ı gelecek senenin sonuna kadar çıkarmayı planladığını söyledi.

Geçtiğimiz hafta da donanım tedarikçilerinden bazı bilgileri internete sızmıştı. Bu bilgilere göre hareket algılamalı oyun sisteminin gelecek senenin ikinci yarısındaki bir zaman zarfında hazır olacağı işaret ediliyordu. Aptina’nın Natal’da bulunacak 1.3 megapiksellik görüntü sensöründen sorumlu olacağı söyleniyordu. Ayrıca Natal sisteminin harici bir aksesusar yerine yepyeni bir Xbox platformuna dahil olmuş halde çıkacağı da dedikodular arasındaydı. Microsoft ise kendisini bu tür spekülasyonların dışında tutmaya çalışıyor olsa da, şirketin CEO’su Steve Ballmer geçtiğimiz ay “yeni Xbox 360″ın gelecek sene raflarda olacağını müjdelemişti. Hemen arkasından Microsoft tarafından tekzip edilmişti.

İlgili – GamesIndustry.biz

KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR

Küçük Ev Aletlerinde Premium\'a Özel Sepette %5 İndirim Fırsatı
Seçili Vantilatörlerde Premium\'a Özel Sepette Net indirim!
Seçili Televizyonlarda Premiuma Özel Sepette %5 Net İndirim!
Roborock Markalı Süpürgelerde Sepette %8 İndirim!
Arnica GH21480 Diamond Blender Set

Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.