Türkiye’de Apple’ın iPad’ini ABD’den satın alan ya da buradan getirten birçok kişi bulunuyor. Bu kişilerin en büyük derdi iPad’in uygulama mağazasını kullanamıyor olmalarıydı. Bu durum da kullanıcıları “jailbreaking” işlemine mecbur bırakıyordu. Gelen haberlere göre iPad mağazası ABD dışında bazı ülkelerde faaliyete geçmiş.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Apple, Brezilya’da üçüncü taraf uygulama mağazalarının önünü açtı

Apple, farklı uygulamaları tek abonelikte buluşturacak

Apple’dan App Store’daki düşük kaliteli uygulamalara sert müdahale

iPadOS 27 ile iPad’lere daha yüksek performans ve yeni Siri geliyor

Epic Games, Apple’ın App Store kararlarını bozma girişimine itiraz etti
İlk işaret fişekleri Hollanda, İngiltere, Almanya ve İsviçre’deki iPad kullanıcıları tarafından yakıldı. Daha sonra Avustralya ve Yeni Zelanda’dan da haberler geldi. Anlaşılan Apple 28 Mayıs’taki küresel iPad lansmanı öncesinde mağazanın kilidini açmış. Türkiye’deki durumu merak ediyoruz. Buradaki iPad kullanıcıları yorum bölümünden haber verirlerse memnun oluruz.
İlgili – Twitter (@NatasjaO)


