Apple’ın iPad 2’si iki ayı aşkın bir zamandır dünya piyasasında, ancak stoklardaki sıkıntı hâla devam ediyor. Yurtdışında çevrimiçi siparişlerin 1-2 hafta sonra teslim edildiğine dair haberler çıkarken, Türkiye’de de istenen iPad 2 çeşidini bulmak o kadar kolay değil.
Söz konusu stok sıkıntısıyla ilgili olarak Foxconn’dan LG Display’e kadar herkes suçlandı. Neyse ki, söz konusu sıkıntının sonuna gelinmiş olabilir. Sterne Agee adlı şirketin piyasa analistlerinden Shaw Wu, Apple’ın üretimle ilgili yaşadığı dertlerin çözüme ulaşmaya başladığını ve daha fazla tabletin piyasaya sürülebileceğini öne sürdü.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Apple’ın yeni CEO’su tasarımı yeniden şirketin merkezine taşıyabilir

watchOS 27 desteğini kaybeden Apple Watch modelleri için açıklama geldi

Apple Music tarihinde en çok dinlenen sanatçılar açıklandı

2026’nın ilk çeyreğinde akıllı saat satışları arttı, lider yine Apple oldu

Donald Trump, Apple ve Intel arasında çip üretimi anlaşmasının tamamlandığını öne sürdü
Wu iPad 2’nin istenilen miktarda piyasaya sürülmesinin gecikmesine neden olan tedarikçiler konusunda herhangi bir ipucu vermedi. Yine de, üretim tesislerini yeni makinelerle donatmak ve çeşitli noktalardaki üretim hatlarını dönüştürmekle sıkıntının giderilmesi adına büyük adımların atılmış olduğunu dile getirdi.
Analist, Apple’ın ikinci çeyrekte ulaşmayı düşündüğü ay başına 3-4 milyon birim ürün üretim hedefi için daha yolu olduğunu belirterek sözlerini noktaladı. Bu arada Apple’ın 17 milyon iPhone satması hedefleniyor. Wu’nun tahminine göre Apple iPhone’un güncellenmiş versiyonunu bu yılın ilerleyen zamanlarında piyasaya sürmüş olacak.
İlgili – AppleInsider
⚡️⚡️ BU FIRSATLAR İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR ⚡️⚡️
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.

