Teknoloji

iOS için WhatsApp Messenger uygulamasında abonelik modeline geçildi

iOS için WhatsApp Messenger uygulamasında abonelik modeline geçildi
Haberleri Kaçırma! Teknoblog'u Google Arama'da tercihli kaynağın yap ve En Çok Okunan Haberler'de bizi daha sık gör.
Tercihli Kaynak Ekle

Aylık kullanıcı sayısı 250 milyonun üzerinde olan platformlar arası mesajlaşma servisi WhatsApp Messenger, artık iOS kullanıcıları tarafından da ücretsiz olarak indirilebilecek. Daha önce ücretli olarak indirilen iOS uygulaması bu kararla Android uygulamasına paralel hale gelirken, tıpkı Android uygulamasında olduğu gibi iOS uygulamasında da kullanıcılar servisten faydalanmak için 0.99 dolarlık bir yıllık ödeme yapacak.

whatsapp-logo-050412

iOS uygulaması için de bu abonelik modelinin bir süredir planlandığı belirtilirken, uygulamanın mevcut kullanıcılarının söz konusu değişiklikten etkilenmeyeceğinin altı çizildi. Bu yeni dönemde kullanıcılar bir yıllık kullanım sürelerini tamamladıktan sonra 0.99 dolarlık abonelik bedeli tahsil edilecek. WhatsApp Messenger’ın iOS uygulaması yapılan son güncellemeyle çoklu fotoğraf gönderme gibi kullanışlı bir özelliğe kavuşmuştu.

İlgili >> iTunes App Store

KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR

Küçük Ev Aletlerinde Premium\'a Özel Sepette %5 İndirim Fırsatı
Seçili Vantilatörlerde Premium\'a Özel Sepette Net indirim!
Seçili Televizyonlarda Premiuma Özel Sepette %5 Net İndirim!
Roborock Markalı Süpürgelerde Sepette %8 İndirim!
Arnica GH21480 Diamond Blender Set

Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.