iOS için Gmail uygulamasına yeni bir güncelleme geldi. Bu son güncellemeyle birlikte artık Bildirim Merkezi de uygulama tarafından destekleniyor. Yani, iOS cihaz kullanıcıları gelen en son e-posta iletileri için bildirim tabelaları görebilecek veya kilit ekranında en son e-postaların ön izleme versiyonlarını görebilecek.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Apple, App Store politikaları nedeniyle Çin’de inceleme talebiyle karşı karşıya

Apple, Brezilya’da üçüncü taraf uygulama mağazalarının önünü açtı

Galaxy Watch 9’un tasarımı sızdı, Watch Ultra 2 için yeni detaylar geldi

Valve doğruladı, Steam Machine için FSR 4 desteği yolda

Nothing Phone (4b) için ilk ipucu geldi ve kamera tercihi şaşırttı
Google bu arada uygulama içinde sürekli giriş imkanı da sunmaya başladı. Yani kullanıcı oturumlarının süresinin dolması gibi bir durum söz konusu olmayacak, iOS kullanıcıları uygulama içinden e-posta kutularıne erişmek için sürekli giriş bilgilerini girmeye ihtiyaç duymayacak. Öte yandan son güncelleme Gmail’in “olarak-gönder” şeklinde adlandırabileceğimiz özelliğini de uygulamaya gidiyor, artık kullanıcılar e-posta ayarlarına göre farklı gönderen e-posta adresini seçip bunun aracılığıyla iletilerini gönderebilecek. Aşağıdaki iTunes App Store bağlantısını takip ederek en son versiyonu indirebilirsiniz.
İlgili >> iTunes App Store
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.



