Teknoloji

iOS 5’teki Haritalar uygulaması Google verilerini kullanmaya devam edecek

iOS 5’teki Haritalar uygulaması Google verilerini kullanmaya devam edecek
Haberleri Kaçırma! Teknoblog'u Google Arama'da tercihli kaynağın yap ve En Çok Okunan Haberler'de bizi daha sık gör.
Tercihli Kaynak Ekle

iOS 5’teki Haritalar uygulaması Google verilerini kullanmaya devam edecek9to5Google sitesinden Mark Gurman’a göre Apple iOS 5’te yer alacak Haritalar uygulamasını geliştirecek olsa da, bu uygulamada Google’ın harita verilerini kullanmaya devam edecek.

Aslında Apple’ın bu uygulamaya devam edecek olması mantıklı. Şu anda iki büyük harita bilgi sağlayıcısı bulunuyor. Bunlardan biri olan TeleAtlas TomTom’a, diğeri Navteq ise Nokia’ya ait. Diğerleri bu şirketlerden veri almak için lisans ücreti ödemek zorunda. Kendi harita veritabanını oluşturan Google’ın ise böyle bir adım atmaya ihtiyacı yok. Apple’ın geçtiğimiz aylarda satın aldığı PlaceBase ve Poly9 adlı şirketler de harita bilgileriyle ilginç işlevler geliştiriyor, ancak kendilerine ait harita veritabanı bulunmuyor. Apple ise konum bilgilerini topluyor olsa bile, Google gibi yolları yeniden haritalandırdığına dair bir işaret yok. Eğer Apple iOS Haritalar uygulamasını güncelleyecekse, bu güncelleme ham harita bilgileri üzerine eklenecek katmanlar şeklinde kendisini gösterecektir.

İlgili – 9to5Google

KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR

Küçük Ev Aletlerinde Premium\'a Özel Sepette %5 İndirim Fırsatı
Seçili Vantilatörlerde Premium\'a Özel Sepette Net indirim!
Seçili Televizyonlarda Premiuma Özel Sepette %5 Net İndirim!
Roborock Markalı Süpürgelerde Sepette %8 İndirim!
Arnica GH21480 Diamond Blender Set

Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.