Eğlence

Gran Turismo 7 Sony’nin 2022’deki ilk oyun etkinliğinin yıldızı olacak

Gran Turismo 7 Sony’nin 2022’deki ilk oyun etkinliğinin yıldızı olacak
Haberleri Kaçırma! Teknoblog'u Google Arama'da tercihli kaynağın yap ve En Çok Okunan Haberler'de bizi daha sık gör.
Tercihli Kaynak Ekle

Gran Turismo 7, ertelemelerin ardından 4 Mart 2022’de PlayStation 4 ve PlayStation 5’te oyuncularla buluşacak. Oyun, Sony’nin 2022’deki ilk State of Play etkinliğinin de yıldızı olacak.

Sony’nin 2022’deki ilk State of Play etkinliği 3 Şubat’ta Türkiye saatiyle 01:00’da başlayacak. Şirketten verilen bilgiye göre, etkinlikte 30 dakika boyunca Gran Turismo 7’yle ilgili görüntüler ve bilgiler paylaşılacak.

Sony’nin PlayStation Twitter hesabından yaptığı paylaşımda da Gran Turismo 7’den görüntüler yer alıyor. Burada oynanışın yanı sıra bazı otomobiller ve pistler görmek mümkün. Temmuz ayındaki State of Play etkinliğinde eylülde çıkacak olan Deathloop’u ön plana koyan Sony, Gran Turismo 7’ye de aynı tarifeyi uyguluyor gibi görünüyor.

Gran Turismo 7 için ilk duyuru, 2020’nin haziran ayında yapılmıştı. Serinin yaratıcısı Kazunori Yamauchi oyun için fazla beklemek istemediklerini söylese de, işler Sony’nin planladığı gibi gitmemiş ve oyunun çıkışı 2022’ye kalmıştı.

KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR

Küçük Ev Aletlerinde Premium\'a Özel Sepette %5 İndirim Fırsatı
Seçili Vantilatörlerde Premium\'a Özel Sepette Net indirim!
Seçili Televizyonlarda Premiuma Özel Sepette %5 Net İndirim!
Roborock Markalı Süpürgelerde Sepette %8 İndirim!
Arnica GH21480 Diamond Blender Set

Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.