iOS 12 ile birlikte Apple, CarPlay servisine üçüncü taraf harita hizmetleri desteğini ekledi. Böylelikle kullanıcılar uzun zamandır özlemini duydukları Google Haritalar‘ı CarPlay sistemlerinde kullanmaya başlayabilecekler.
Bu demek oluyor ki, bundan böyle iPhone’larını otomobillerinin araç içi bilgi ve navigasyon merkezine bağlayan kullanıcıların Apple Haritalar hizmetini kullanmaları gibi bir zorunluluk söz konusu olmayacak.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Google Gemini Türkiye’deki Volvo araçlarda aktif oluyor

Tesla’da CarPlay dönemi için kritik engel ortadan kalkmış olabilir

Tesla’nın sürüş sistemi ölümlü kazanın ardından yeniden mahkemelik oldu

Ölümlü Tesla kazasında yeni iddia: Sürücü FSD’yi devre dışı bıraktı

Skoda Peaq 91 kWh bataryayla elektrikli SUV çıtasını yükseltiyor
Google Haritalar 5.0 versiyonuyla birlikte Google Haritalar navigasyonunu aracın dahili ekranıyla eş zamanlama imkanı geliyor. Ne var ki, Google’ın uygulamasını kontrol etmek için Siri kullanılamıyor. Ancak uygulama içinde yer alan dahili sesle kontrol özelliği tek bir düğmeye tıklatmayla harekete geçebiliyor.
Google ve Waze daha önce, CarPlay desteklerini iOS 12 ile birlikte mobil uygulamalarına getireceklerini açıklamışlardı. Waze’in uygulaması üzerindeki çalışmaları devam ediyor.
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


