Teknoloji

Google Glass sahiplerinden arkadaşlarını Explorer programına davet etmelerini istiyor

Google Glass sahiplerinden arkadaşlarını Explorer programına davet etmelerini istiyor
Haberleri Kaçırma! Teknoblog'u Google Arama'da tercihli kaynağın yap ve En Çok Okunan Haberler'de bizi daha sık gör.
Tercihli Kaynak Ekle

Google’ın gelecek planları arasında önemli bir yer tutan yüksek teknoloji gözlüğü Glass’ı şu ana kadar sadece şirketin Explorer programına katılanlar kullanma fırsatı bulmuştu. Google şimdi 1500 dolar ödeyerek bu programa dahil olan kullanıcılardan arkadaşlarını da çağırmalarını istiyor.

google-glass-010813

Marketing Land’de yer alan habere göre, Google+’ta geçtiğimiz gün yayınlanan pek çok paylaşımda şirketin Explorer katılımcılarına gönderdiği e-postadan bahsedildi. Söz konusu e-postada Google katılımcılardan arkadaşlarını sisteme dahil etmeleri konusunda istekte bulunuyor. Tabii bu noktada Explorer programına yeni katılacak kullanıcıların da 1500 dolar ödemeyi kabul etmeleri, 18 yaşından büyük olmaları, ABD yaşamaları ve ABD’nin San Francisco, Los Angeles veya New York şehirlerinden birini seçmeleri gerekiyor. Glass’ın piyasaya çıkış tarihi konusunda ortada henüz kesin bir bilgi olmasa da, Eric Schmidt daha önce yaptığı açıklamada Glass’ın 2014’ün başında piyasaya çıkacağını belirtmişti. Explorers programına daha çok kişinin davet edilnmesi de Google’ın bu konuda yaptığı çalışmalarda ilerleme kaydettiğini göstermesi bakımından önem taşıyor.

İlgili >> Marketing Land

KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR

Küçük Ev Aletlerinde Premium\'a Özel Sepette %5 İndirim Fırsatı
Seçili Vantilatörlerde Premium\'a Özel Sepette Net indirim!
Seçili Televizyonlarda Premiuma Özel Sepette %5 Net İndirim!
Roborock Markalı Süpürgelerde Sepette %8 İndirim!
Arnica GH21480 Diamond Blender Set

Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.