Galaxy S7 Active bir Samsung uygulamasında görüldü

samsung-galaxy-s7-edge-inceleme-42

Samsung son birkaç yıldır amiral gemisi Android telefonlarının Active versiyonlarını çıkatıyor. Bu versiyonlarda suya dayanıklılık ve plastik kasa gibi özellikler bulunuyor. Galaxy S7 ve S7 edge için de aynısı geçerli olacak gibi görünüyor. SamMobile sitesi, “Galaxy S7 Active” cihazının Samsung’un uygulamalarının bir tanesinde listelendiğine dikkat çekiyor.

Ne var ki, ortada bir sorun var. S7 ve S7 edge zaten suya dayanıklı telefonlar. Bu durumda Galaxy S7 Active’ı bu iki suya ve toza dayanıklı telefondan ayırt edecek nokta ne olacak?

Aslında Samsung 2014 yılında ilk kez amiral gemisi Galaxy S telefonlarında suya ve toza dayanıklı gövde özelliğine yer vermişti. O yıl çıkan Galaxy S5 IP67 sertifikasıyla sıya ve toza direnci belgeliyordu. Ancak şirket o zaman bile S5 Active’i çıkarmış; o telefonu şoka direnç, sağlam plastik gövde, kamuflaj yeşili renk seçeneği ve uygulamaları başlatmak için özel bir donanım tuşu gibi ek özelliklerle donatmıştı. Bu özelliklerden biri veya hepsini S7 Active’de de görebiliriz.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR: Samsung Galaxy S7 edge İncelemesi

Ayrıca popüler sızıntı kaynaklarından Evan Blass da bu cihazın kod adının Poseidon olduğunu, belki daha yüksek seviyede suya dayanıklılık barındırabileceğini söylüyor. S7 ve S7 edge IP 68 sertifikasına sahip, yani bu telefonları 30 dakika boyunca 1.5 metre derinliğe kadar suda hiçbir şey olmadan tutmak mümkün oluyor. S7 Active ile bunun daha da ötesine geçmek mümkün olabilir.

YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Realme C20 resmiyet kazandı: Helio G35, 5000 mAh pil

Realme, uygun fiyatlı cihazların bulunduğu C serisinin en yeni üyesini gözler önüne çıkardı. İlk olarak Vietnam'da satışa sunulan telefon Realme C20 adını taşıyor. Akıllı...

iPhone 12 ile dünyanın farklı ülkelerinden portreler, manzaralar ve diğer fotoğraflar

Apple'ın iPhone 12 serisi gelişmiş kamera sistemleri ve şirketin deyimiyle "bir akıllı telefondaki en hızlı çip" olan A14 Bionic ile tüm kullanıcılara güçlü bilişimsel...

Microsoft Edge için temalar, uyuyan sekmeler ve şifre yöneticisi

Microsoft bu hafta içinde Edge internet tarayıcısı için yeni ve renkli temalar çıkarıyor. Bunun yanı sıra internet tarayıcısı ve genel PC performansının artmasını sağlayan...

Honor V40 tanıtıldı: Dimensity 1000+, 50 MP kamera

Honor V40, birkaç ertelemenin ardından sonunda resmen gözler önüne çıktı. 5G destekli V40, Honor'un Huawei'den ayrılıp Shenzhen merkezli bir konsorsiyumun kontrolüne geçmesinin ardından tanıttığı...

Linux M1 işlemcili Mac bilgisayarlarda başarıyla çalıştırılıyor

Yeni bir Linux çalıştırma girişimiyle Apple'ın M1 işlemcili Mac bilgisayarlarında Ubuntu ilk kez çalıştırıldı. Güvenlik testi için iOS'in sanallaştırılmış bir versiyonunu sunan Corellium adlı...

Samsung Galaxy S21 Ultra Ön İnceleme: Yeni telefonla ilk 24 saat

Samsung'un geçen perşembe günü Unpacked etkinliğinde duyurusunu gerçekleştirdiği Galaxy S21 serisinin en üst seviyedeki modeli Galaxy S21 Ultra elimize ulaştı. Şu anda ön sipariş...

LG akıllı telefon pazarından çıkmayı değerlendiriyor

LG, neredeyse altı yıldır kesintisiz biçimde zarar etmesinin ve 5 milyar dolar harcamanın ardından akıllı telefon pazarından çıkma konusunu ciddi şekilde değerlendiriyor. The Korea...

Bilgilendirici ve kaliteli teknoloji videoları için Teknoblog YouTube kanalına abone olun

Ana ekrana ekleyin

Ekle
×