Galaxy S22 Ultra ve kamera sistemiyle ilgili tartışmalarda yeni bir iddia gündeme geldi. Bir süre önce akıllı telefonda ana kamera olarak Samsung’un 108 megapiksel ISOCELL HM3 sensörünün tercih edileceği öne sürülmüştü.
Ancak yeni bir dedikoduya göre, telefonda ana kamera görevini 200 megapiksel sensör üstlenecek. Güney Kore kaynaklı bu haberde, telefonun çıkışı için de 2022’nin ocak ayı işaret ediliyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Galaxy Watch 9’un tasarımı sızdı, Watch Ultra 2 için yeni detaylar geldi

Galaxy S27 Pro’nun Ultra modelden alacağı özellik sızdırıldı

Samsung Galaxy Watch 9 ve Ultra 2’nin tasarımı erken ortaya çıktı

Galaxy M47 5G için geri sayım başladı, Samsung tasarımı gösterdi

Samsung’un Spider-Man paylaşımı Galaxy Z Fold 8 Ultra’yı ortaya çıkarmış olabilir
Haberde Samsung’un bu kamera için Olympus ile birlikte çalışacağı bilgisi veriliyor. Konuyla ilgili talebin Olympus’tan geldiği belirtilirken, S22 Ultra’nın kamera sisteminde toplamda beş sensörün bulunacağı öne sürüldü.
S22 Ultra’nın S Pen desteği sunacağı da haberde belirtilen noktalar arasında bulunuyor. Ancak söz konusu destek S21 Ultra’da da mevcut olduğu için bunun pek şaşırtıcı olmadığını belirtmek gerekiyor.
Galaxy S22 Ultra ve kamera sistemi hakkındaki haberler, önümüzdeki dönemde de teknoloji dünyasının gündeminde yer bulmaya devam edecek gibi görünüyor. Zaman geçtikçe detayların biraz somutlaşması da sürpriz olmayacaktır.
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


