
Ford’un geçtiğimiz yılın sonlarında duyurduğu Sync 3, şirketin bağlı otomobil çalışmalarına başladığı günden bu yana en büyük sıçraması olarak nitelenmişti. Sync 3’ün Ford otomobillerde ne zamandan itibaren boy göstermeye başlayacağı da nihayet açıklandı. Sync 3 ilk olarak Ford’un Escape ve Fiesta serisi modellerine yerleştirilecek. Sync 3 barındıran otomobillerin distribütörlere ulaştırılmasına yaz ayları içinde başlanacak. Söz konusu dağıtım işleminin Kuzey Amerika’daki bayilere yönelik olduğunu belirtmekte fayda var.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Anthropic’in yeni yapay zekâsı Slack sohbetlerinden öğrenerek ekip arkadaşı gibi çalışıyor

Honor’un yeni amiral gemilerinde Samsung’un dikkat çeken ekran özelliği yer alabilir

Nothing Phone (4b) tanıtım tarihi açıklandı, yeni çizim önemli ipuçları veriyor

Apple Davetiye yeni tasarımlar ve ortak yönetim özelliğiyle güncellendi

Galaxy Watch 9’un tasarımı sızdı, Watch Ultra 2 için yeni detaylar geldi
Sync 3 hem donanımsal hem de yazılımsal olarak önemli değişiklikleri beraberinde getiriyor. Kapasitif dokunmatik ekran sayesinde sürücülerin Sync 3 ile etkileşime geçmesi biraz daha kolaylaşıyor. Siri Eyes Free desteği sunan Sync 3, tam teşekküllü CarPlay entegrasyonunu ise daha sonra sağlayacak.
Sync 3 barındıran otomobiller, Android Auto ve CarPlay gibi yazılımlara daha sonra gerçekleştirilecek güncellemelerle erişebilecek. Ford’un tüm otomobilleri hücresel bağlantı özelliğine sahip olmasa da, Wi-Fi desteği sayesinde sürücüler Sync 3’ü güncelleyebilecek. Ford, 2015’in sonu itibarıyla Kuzey Amerika portföyündeki tüm otomobillere Sync 3’ü getirecek.
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


