Facebook bundan 7 ay önce tanıttığı ve kullanıcılara favori yayıncılarından gelen bildirimlere abone olma imkanını sağladığı Notify uygulamasını kapatma kararı aldı. Aralarında CNN ve Bloomberg’in de bulunduğu 70’i aşkın yayın kuruluşu Facebook Notify uygulaması aracılığıyla takipçilerini günün önemli gelişmelerinden haberdar ediyordu. Notify kullanıcıları uygulamanın vedasını da yine bir bildirim aracılığıyla öğrendi.
Facebook Notify’ın temelinde yatan teknolojinin başka ürünlerin içine yerleştirildiğini belirtti. Söz konusu ürünler arasında başı ise sohbet robotları aracılığıyla haber dağıtımının test edildiği Messenger çekiyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Anthropic’in yeni yapay zekâsı Slack sohbetlerinden öğrenerek ekip arkadaşı gibi çalışıyor

Oppo Find X10 Ultra uzaktan çekimlerde çıtayı yükseltebilir

Google Chrome, kişisel bilgileri doldurma şeklini genişletiyor

Samsung Galaxy Z Fold 8 serisinin tüm renk seçenekleri sızdırıldı

VSCO fotoğrafçılar için tüm araçlarını tek abonelikte bir araya getirdi
Şirket tarafından yapılan açıklamada Notify’ın çıkışından bu yana bildirimlerin doğru yerde ve zamanda gönderilmesi konusunda çok şeyin öğrenildiği vurgulanırken, 900 milyonu aşkın kullanıcısı bulunan Messenger ile yayıncılara çok daha fazla insanı son dakika gelişmelerinden haberdar etme fırsatının sağlandığı ifade edildi.
Notify yayınlandığı andan itibaren Facebook’un deneysel çalışmalarından biri olduğu izlenimini vermişti. Bu uygulamadan amaçladığı dersi almışa benzeyen Facebook, kitlelere ulaşmak adına daima yeni yollar arayan yayıncıların karşısına Messenger’ın sohbet robotlarını sunmaya hazır gözüküyor.
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


