Deathloop için Arkane ve Bethesda’dan bir erteleme daha geldi. Yapılan açıklamada, COVID-19 etkisi nedeniyle oyunun çıkışının 14 Eylül’e ertelendiği belirtildi. Normal şartlarda 2020’nin sonlarında yayınlanması beklenen aksiyon macera oyununun çıkışı 21 Mayıs’a ertelenmişti.
Bekleyişte sona yaklaşıldığı düşünülürken, Arcane ve Bethesda’dan üzücü bir açıklama geldi. Oyun hem PlayStation 5’te hem de PC’de 14 Eylül’de yayınlanacak. Oyun konsol tarafında bir yıl boyunca sadece PlayStation 5’te oynanabilecek.
Arkane tarafından konuyla ilgili olarak yapılan açıklamada, şu ifadeler yer alıyor: “Deathloop’ta kaliteyi ve ekibimizin hedeflerini koruma konusunda kararlıyız. Ancak Arkane’deki herkesin güvenliği ve emniyeti de bizim için önemli. Bu ekstra zamanı hedefimize ulaşmak için kullanacağız: Eğlenceli, tarz, akıl büken bir oyuncu deneyimi oluşturmak.”
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Redmi K90 Ultra için geri sayım başladı, ilk detaylar ortaya çıktı

SpaceX, Cursor için 60 milyar doları masaya koydu

Tesla’da CarPlay dönemi için kritik engel ortadan kalkmış olabilir

Oppo Find X10 Pro için ilk sızıntı ortaya çıktı, çift 200 MP kamera dikkat çekiyor

Xbox için büyük karar masada, Microsoft seçenekleri artırdı
— DEATHLOOP (@deathloop) April 8, 2021
Deathloop, ilkbahar takviminin en merakla beklenen oyunlarından biriydi. Ancak erteleme kararıyla birlikte oyun geleneksel olarak sıkışık olan sonbahar takviminin bir parçası hâline geldi. Bethesda’nın bir süre önce Microsoft tarafından satın alınmasının da bu kararı biraz daha ilginç kıldığı söylenebilir.
[irp]
⚡️⚡️ BU FIRSATLAR İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR ⚡️⚡️
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


