Deathloop için Arkane ve Bethesda’dan bir erteleme daha geldi. Yapılan açıklamada, COVID-19 etkisi nedeniyle oyunun çıkışının 14 Eylül’e ertelendiği belirtildi. Normal şartlarda 2020’nin sonlarında yayınlanması beklenen aksiyon macera oyununun çıkışı 21 Mayıs’a ertelenmişti.
Bekleyişte sona yaklaşıldığı düşünülürken, Arcane ve Bethesda’dan üzücü bir açıklama geldi. Oyun hem PlayStation 5’te hem de PC’de 14 Eylül’de yayınlanacak. Oyun konsol tarafında bir yıl boyunca sadece PlayStation 5’te oynanabilecek.
Arkane tarafından konuyla ilgili olarak yapılan açıklamada, şu ifadeler yer alıyor: “Deathloop’ta kaliteyi ve ekibimizin hedeflerini koruma konusunda kararlıyız. Ancak Arkane’deki herkesin güvenliği ve emniyeti de bizim için önemli. Bu ekstra zamanı hedefimize ulaşmak için kullanacağız: Eğlenceli, tarz, akıl büken bir oyuncu deneyimi oluşturmak.”
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Eski Disney CEO’su Bob Iger Apple ile Disney arasında birleşme görüşmeleri yapıldığını açıkladı

Apple iPhone Ultra için seri üretime temmuz sonunda başlıyor

VSCO fotoğrafçılar için tüm araçlarını tek abonelikte bir araya getirdi

Galaxy Watch 9’un tasarımı sızdı, Watch Ultra 2 için yeni detaylar geldi

OpenAI açık kaynak yazılımlardaki güvenlik açıklarını bulmak için yeni program başlattı
— DEATHLOOP (@deathloop) April 8, 2021
Deathloop, ilkbahar takviminin en merakla beklenen oyunlarından biriydi. Ancak erteleme kararıyla birlikte oyun geleneksel olarak sıkışık olan sonbahar takviminin bir parçası hâline geldi. Bethesda’nın bir süre önce Microsoft tarafından satın alınmasının da bu kararı biraz daha ilginç kıldığı söylenebilir.
[irp]
KÜÇÜK EV ALETLERİNDE FIRSATLAR
Teknoblog'un satış ortaklıkları vardır. Bunlar, editoryal içeriği etkilemez, ancak Teknoblog, satış ortaklığı bağlantıları üzerinden satın alınan ürünler için komisyon kazanabilir.


